تاریخ انتشار :

کارمند یکی از ادارات دولتی پرتغال

مسلمان شدن زن مسیحی کاتولیک

یک زن مسیحی کاتولیک به نام «کلودیو دی کاسیا» پس از بررسی ها و تحقیقات چهارساله خود در ترکیه به دین مبین اسلام مشرف شد

 

download (1)

 

به گزارش رهیافتگان به نقل از شفقنا، این زن مسیحی که کارمند یکی از ادارات دولتی پرتغال است، چهار سال پیش در حالی که مسیحی بود، به تحقیق و پژوهش درباره دین اسلام پرداخت و پس از آشنایی با یک ترکیه ای و سفر به این کشور مسلمان شد.

وی پس از آشنایی با این فرد مسلمان ترکیه ای، اطلاعات و جزییات بیشتر درباره دین اسلام را خواستار شد؛ به همین خاطر به ترکیه سفر کرد تا از نزدیک با دین اسلام آشنایی پیدا کند.

دی کاسیا پنج روز پس از حضور خود در ترکیه و آشنایی با مسلمانان از نزدیک و پس از بررسی و مطالعه درباره برخی از اماکن دینی ترکیه، تصمیم گرفت تا دین اسلام را برگزیند.

 

این زن تازه مسلمان شده پرتغالی که حدود چهار سال درباره مذاهب و کتاب های آسمانی مختلف تحقیق و پژوهش کرده است، گفت: با مطالعه قرآن و مقایسه این کتاب آسمانی با دیگر کتاب‌های آسمانی همچون تورات و انجیل، دین اسلام را کاملترین دین انتخاب کردم زیرا تمام دستوراتی که در آن آمده از مبانی علمی برخوردار است و باعث سعادت فرد می‌شود.

به نوشته مفکرالاسلام، «کلود دی کاسیا» با رفتن به دارالافتاء شهر «قهرمان مراش» در ترکیه درخواست تشرف به دین اسلام کرد و پس از قبول درخواستش، شهادتین را بر زبان جاری کرد و مسلمان شد.

 

محمد جوهر، مفتی شهر قهرمان مراش ترکیه در این رابطه گفت: «کاسیا» پس از اینکه زیبایی های دین اسلام و آموزه های عالمانه آن را شناخت، چنین تصمیمی را گرفته است و من دعا می کنم که عاقبت به خیر شود.
shafaqna.com

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار