تاریخ انتشار :

مایکل جرارد تایسون

ماجرای مسلمان شدن بوکسور خشن امریکایی

این بوکسور سرشناس در ادامه در مورد اولین لحظه ای که چشمانش به مسجدالنبی افتاد، گفت: تا وارد مسجدالنبی شدم، نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم، زیرا می دانستم که وارد یکی از باغهای بهشت شده ام.

 

 

به گزارش رهیافتگان: مایکل جرارد تایسون معروف به مایک تایسون، در ۳۰ ژوئن ۱۹۶۶ در بروکلین نیویورک متولد شد. او مشت زن بازنشسته آمریکایی و جوان ترین قهرمان بوکس حرفه ای سنگین وزن و یکی از مشهورترین شخصیت های ورزشی دنیاست.

او در سال ۱۹۹۲ به حبس محکوم شد و پس از ۳ سال از زندان آزاد شد، گفته می شود پس از آزادی از زندان شخصیت او متحول شده است و خود او اظهار داشته است که در زندان آثار مالکوم ایکس را مطالعه و مسلمان شده است.

images

مایک تایسون برای انجام مناسک عمره مفرده در سال ۸۹ وارد سرزمین عربستان سعودی شده است. او پس از انجام اعمال عمره مفرده به دیدن تعداد زیادی از مساجد و اماکن متبرکه مانند مسجد قبا و مسجد قبلتین و غیره رفته است.

مایک تایسون در مورد این سفر عمره گفته است که: بسیار خوشحالم که توانستم به این سرزمین مقدس سفر کرده و از اماکن دینی و اسلامی دیدن کنم. همچنین از اینکه علاقه مندان و طرفدارانی هم در این سرزمین دارم خیلی خرسند هستم، اما از آنان خواهش می کنم که حداقل برای دقایقی مرا کاملا تنها بگذارند تا بتوانم تنهای تنها در روحانیت این مکان مقدس غرق شوم و لذت ببرم.

576181_10151054596123644_359760034_n

این بوکسور سرشناس در ادامه در مورد اولین لحظه ای که چشمانش به مسجدالنبی افتاد، گفت: تا وارد مسجدالنبی شدم، نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم، زیرا می دانستم که وارد یکی از باغهای بهشت شده ام.

منبع: تازه مسلمانان

اشتراک گذاری :


  1. ارمین گفت:

    مایک تایسون بوکسور خوبی بود ولی زیاد خشن نبود.
    بوکسور باید مثل کلی جوانمرد باشد

  2. بوکسIRI گفت:

    جالبه

  3. زمستون گفت:

    من عاشق ورزش بوکس هستم و ارزو دارم یک بوکسور مثل تایسون،کلی و یا کلیچکو بشوم

  4. معین گفت:

    تایسون جنگجو

  5. علی گفت:

    شاید اگر دقیق‌تر نگاه کنیم ببینیم که الگو یک بوکسور، بوکسور قوی تر از او هست ( مرحوم محمدعلی کلی)، و به واسطه آن به سرچشمه دیگری مثل مالکوم، و اسلام دست پیداکرده،

آخرین اخبار