تاریخ انتشار :

افریقای جنوبی

مرد مسیحی در گرگان مسلمان شد

یکی از مسیحیان کشور افریقای جنوبی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام تشرف یافت.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، آقای ری دوپلی، یکی از مسیحیان کشور افریقای جنوبی با حضور در دفتر حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی(نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان) با قرائت شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

ری دوپلی تشرف به اسلام و انتخاب مذهب شیعه را مطالعه در دین مبین اسلام برشمرد وگفت: با مطالعه و شواهد عینی دین اسلام را دین کاملی یافتم و از صمیم قلب برای خودم انتخاب نمودم.

این جوان آفریقایی که پس از ادای شهادتین نام «مصطفی» را برای خود برگزید، اظهار داشت: مطالعه و آشنایی با خانواده‌ای ایرانی مهم‌ترین عامل تشرف بنده به اسلام بوده است چرا که در این سالها طی تحقیق و پژوهش در زمینه اسلام به این نتیجه رسیدم که اسلام تنها دین کاملی است که می‌تواند همه نیازهای بنده را تأمین کند و رهنمودهای ارزشمندی را برای خوب زیستن دارد و از اینرو با مطالعاتی که در این زمینه داشتم مذهب تشیع را برای خود برگزیدم.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار