تاریخ انتشار :

کریستیانا پیکر

سرشناس‌ترین مجری آلمان به دین اسلام مشرف شد

«کریستیانا پیکر» سرشناس‌‌ترین مجری آلمانی است که اخیرا در گفتگویی از گرویدنش به دین مبین اسلام خبر داده، او که خبرنگار شبکه ماهواره‌ای “MTV” است، در این گفتگو همچنین اعلام کرد که کتابی تحت عنوان “از شبکه MTV تا مکه مکرمه” نوشته است.

 

 

کریستیانا پیکر

کریستیانا پیکر

به گزارش رهیافتگان: «کریستیانا پیکر» سرشناس ‌ترین مجری آلمانی به شمار می‌رود. وی اخیرا طی گفتگویی از گرویدنش به دین مبین اسلام خبر داد. او که خبرنگار شبکه ماهواره‌ای “MTV” است، در این گفتگو همچنین اعلام کرد که کتابی تحت عنوان “از شبکه MTV تا مکه مکرمه” نگاشته است.

 

«کریستیانا پیکر» در ادامه این گفتگو همچنین افزود: پیش از اینکه دین مبین اسلام را انتخاب کنم، هر آنچه که یک زن غربی آرزوی آن را دارد، در اختیار داشتم. معروف بودم، ثروت داشتم، زیبا بودم، مردان را جذب خود می‌کردم اما در مجموع به هیچ وجه احساس خوشبخت بودن نمی‌کردم تا اینکه مسلمان شدم. اکنون واقعا احساس خوشبختی می‌کنم و آرزو دارم که با یک مرد مسلمان از یک کشور عربی یا یک کشور اسلامی ازدواج کنم تا باقیمانده عمر خود را با وی ادامه بدهم.

 

این مجری آلمانی همچنین گفت: بنده احساس می‌کنم که مسلمانان در دین خود به ویژه در زمینه تبلیغ آن کوتاهی کرده‌اند، از همین رو امیدوارم بتوانم برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی به زبان‌های مختلف بسازم و از این طریق در راستای تبلیغ دین مبین اسلام گامی مؤثر بردارم و بتوانم به عقل و قلب شهروندان غربی نفوذ کنم.گفتنی است «کریستیانا پیکر» متولد شهر “هامبورگ” است و در تعداد زیادی از برنامه‌های تلویزیونی به ویژه برنامه‌های موسیقی در شبکه‌های مختلف آلمانی و حتی گاهی شبکه‌های اروپایی و آمریکایی، مجری بوده است. او از طریق یک همکار پاکستانی مسلمان خود به نام «عمران خان» با دین مبین اسلام آشنا شد.

منبع: شیعه آنلاین

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار