تاریخ انتشار :

پیتر چتفیلد

ملاقات صدها مسلمان از یک بیمار مشرف شده به دین اسلام

پیتر چتفیلدکه در روزهای آخر زندگی خود به سر می برد، با ارسال متنی در صفحه اجتماعی اش نوشت که دوستان مسلمان زیادی ندارد، و از تمامی برادران مسلمان خود خواست تا در این روزهای سخت به دیدارش بیایند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )پیتر چتفیلد بیمار مسلمان انگلیسی که چندین سال پیش به دین اسلام مشرف شده، به علت سرطان ستون فقرات در بیمارستان «کوئینز» بخش B5 بستری ست.

بیماری سرطان سبب فلج شدن وی گشته و پزشکان تخمین زده اند که در خوشبینانه ترین حالت وی حداقل تا شش ماه آینده زنده است.

چتفیلد که در روزهای آخر زندگی خود به سر می برد، با ارسال متنی در صفحه اجتماعی اش نوشت که دوستان مسلمان زیادی ندارد، و از تمامی برادران مسلمان خود خواست تا در این روزهای سخت به دیدارش بیایند.

هنوز مدت زیادی از ارسال این متن نگذشته بود که وی پاسخ های بسیار شگفت انگیز و جالب دریافت کرد. چندین تن از مسلمانان برای ملاقات چتفیلد به بیمارستان کوئینز آمدند.

وی همچنین ملاقات کننده های مسلمانی از خارج انگلستان نیز داشت، که تنها برای دیدار وی به انگلستان آمده بودند.

پیتر چتفیلد گفت: در این چند روز بیش از چهارصد ملاقات کننده داشته ام، و مجبور شدم که تلفن همراهم را موقتا خاموش کنم، زیرا توانایی پاسخ به تماس ها و پیام های متعدد را ندارم. این استقبال مسلمانان از درخواستم جز با عنایت خداوند میسر نشده است.

وی افزود: می دانم که مدت زیادی زنده نخواهم بود و به دنیای دیگری خواهم رفت، اما به هیچ وجه از مرگ ترسی ندارم، زیرا عشق و محبت من را احاطه کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار