تاریخ انتشار :

در شهر میدوسترن

پلیس آمریکایی مسلمان شد

مایکل پلیس آمریکایی است که می گوید سفر من به سوی اسلام از دهه هشتاد میلادی و با آشنایی با نصیر که یک عرب آمریکایی بود، شروع شد. نصیر و برادرش ریاض بودند که با آشنا کردن من با قوانین و احکام اسلامی، من را برای گرویدن به اسلام یاری کردند.

به گزارش رهیافتگان به نقل از شفقنا :  یک نیروی پلیس آمریکایی اهل شهر میدوسترن به اسلام گروید. او می گوید من یک آمریکایی ساده بودم مثل همه آمریکایی ها، با زن و بچه ام روزگار می گذراندم و در اداره پلیس مشغول به خدمت بودم و همیشه هم لباس کابویی به تن می کردم، تا اینکه مسلمان شدم و سعی کردم با همسایه هاو خویشاوندانم با انسانیت و مهربانی برخورد کنم.

به گزارش پایگاه خبری TheDeenShow.com، مایکل پلیس آمریکایی است که می گوید سفر من به سوی اسلام از دهه هشتاد میلادی و با آشنایی با نصیر که یک عرب آمریکایی بود، شروع شد. نصیر و برادرش ریاض بودند که با آشنا کردن من با قوانین و احکام اسلامی، من را برای گرویدن به اسلام یاری کردند.

من پیشتر آیین یهودیت را نیز انتخاب کرده بودم اما با آشنایی با قرآن، کم کم با دستورات اسلامی آشنا شدم و درسال ۲۰۰۰ این دین را پذیرفتم. من یک پلیس بودم به همین خاطر هشدارها و اخطارهای زیادی از جانب مافوق ها و همکاران خود در مورد پذیرفتن اسلام دریافت می کردم. آنها درحقیقت اسلام و مسلمانان را بعنوان یک تهدید و یک دشمن بالقوه برای خود ترسیم کرده بودند. بیشترین فشارها را در سال ۲۰۰۱ و پس از حملات یازدهم سپتامبر تحمل کردم.

من هنوز هم سوار وانت خود می شوم، لباس کابویی می پوشم اما این بار یک آمریکایی مسلمان هستم. من که زمانی با کمک نصیر و ریاض مسلمان شدم حالا امیدوارم برای دیگران نمونه باشم و بتوانم آنها را به اسلام دعوت کنم.

منبع: TheDeenShow.com

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار