تاریخ انتشار :

تازه‌مسلمانان :

یهودی اسرائیلی مسلمان شد + فیلم

_دکتر اوری دیویس فعال حقوق بشر، که اغلب اسرائیل را «دولت نفاق» نامیده بود، اکنون به اسلام گرویده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )_دکتر اوری دیویس فعال حقوق بشر، که اغلب اسرائیل را «دولت نفاق» نامیده بود، اکنون به اسلام گرویده است. او در آخر این کلیپ به اسلام آوردن خود اشاره می‌کند. دیویس پس از مسلمان شدن به گروه فتح (جنبش آزادی بخش میهنی فلسطین) پیوسته و با یکی از بانوان فعال آن گروه ازدواج کرده است. او در مراسم ازدواج، الله را خدای خود خوانده و به نبوت حضرت محمد (ص) گواهی داده است.[۱] دکتر دیویس می‌گوید او برای دنبال کردن حقوق اسلام برنامه دارد. مراسم تغییر کیش او در دادگاه مسلمانان شهر باقه الغربیه انجام پذیرفته است.

مراسم جشن ازدواج با سادگی هر چه تمام‌تر به روشی فلسطینی در شهر “رام الله” برگزار شد و به دلیل اهمیت و جایگاه این فعال تازه مسلمان شده، تعدادی از مقامات جنبش فتح نیز با حضور در مراسم ازدواج، به سخنرانی پرداختند. گفتنی است “اوری دیفیس” که دارای اندیشه های ترقی‌خواهانه بوده و سال‌ها برای مسئله فلسطین و دفاع از آن تلاش و کوشش کرده است. وی همچنین سال‌ها در برابر ساخت شهرک صهیونیستی “کرمئیل” توسط رژیم اشغالگر در شهر فلسطینی الجلیل مقاومت کرد و حتی چند روزی نیز مقابل ساختمان نخست وزیری رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذایی دست زد.

ناگفته نماند دیفیس از دوستان قدیمی شهید خلیل الوزیر (أبو جهاد) معاون یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین بود. اوری دیفیس همچنین رئیس جمعیت «البیت» برای دفاع از حقوق اعراب و فلسطینیان است و چندین کتاب در این زمینه نگاشته که مهم‌ترین و سرشناس‌ترین آن «آپارتاید اسرائیلی» (نژادپرستی صهیونیستی) نام دارد.[۲]

 

[۱] – http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/127310

[۲] – http://zioncon.blogspot.com/2008/08/post-zionist-academic-uri-davis.html

http://kelisa-masjed.blogfa.com/post-509.aspx

ویدو را از این آدرس تماشا نمایید.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار