تاریخ انتشار :

ويدئو

فیلیپ چگونه شیعه شد؟ + فیلم

سوالی که برایم پیش آمد این بود که چگونه ممکن است حضرت علی (ع) با معاویه بجنگد ولی هر دو چون صحابه پیامبر (ص) هستند، بر حق باشند. بعد از آن هم معاویه پادشاهی کند و فرزند او یزید پسر امام علی (ع) را به شهادت برساند. از این رو شیعه را انتخاب کردم.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  کتاب مقدس نویسندگان مختلفی دارد و برخی از آنها رویاها و مکاشفات شخصی افراد است؛ اما در مقابل قرآن کریم روشن و واضح است، پیامش آشکار است و قابل فهم برای همه. به مطالعه قرآن کریم پرداختم اما به آن اکتفا نکردم بلکه به کتب احادیث از جمله صحاح سته نیز مراجعه کردم. برخی از احادیث برایم قابل قبول نبود. بیشتر مطالعه کردم. به خلیفه چهارم حضرت علی (ع) رسیدم. سوالی که برایم پیش آمد این بود که چگونه ممکن است حضرت علی (ع) با معاویه بجنگد ولی هر دو چون صحابه پیامبر (ص) هستند، بر حق باشند. بعد از آن هم معاویه پادشاهی کند و فرزند او یزید پسر امام علی (ع) را به شهادت برساند. از این رو تشیع را انتخاب کردم و الحمد لله الآن شیعه جعفری هستم. الحمد لله.

اسم من فیلیپ است. در سال ۱۹۹۹ مسلمان شدم. قبل از آن در یک خانواده مسیحی کاتولیک رشد کرده بودم. یک مسیحی معتقد بودم تا سن ۲۵ سالگی به کلیسا می‌رفتم و تلاشم این بود که متوجه شوم خدا از من چه می‌خواهد تا انجام دهم. سؤالاتی راجع به کلیسا و کتاب مقدس برایم پیش آمد. اساس اعتقادات فرق مختلف مسیحی از قرن چهارم و از کاتولیک بود. به مطالعه کلیسا کاتولیک و عقاید آن پرداختم. در آن زمان با چند مسلمان دوست شدم. آنها انسان‌هایی دوست داشتنی و محترمی بودند. آنها سوالاتی راجع به عقاید و رفتار مسیحیان از من کردند و جوابی نداشتم.

ویدیو را از اینجا تماشا کنید

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار