تاریخ انتشار :

مدیر موسسه فرهنگی اسلامی کلن آلمان

ماجرای مسلمان شدن دو بانوی آلمانی

با اشاره به طرح اسلام هراسی غرب، خاطرنشان کرد: این برنامه تا کنون نه تنها نتوانسته نتیجه چندانی به دست آورد،‌بلکه هر روز بر تعداد مسلمانان جهان نیز افزوده شده است.

 

Vater Mark

 

به گزارش رهیافتگان : حاجی رحیم لفظاوی زاده، ۳۲ سال است در کلن آلمان زندگی می‌کند و به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در این کشور مشغول است، نحوه مسلمان شدن همسر خویش را این گونه بیان می‌کند: همسرم مسیحی بود، کتاب‌های فراوانی از ادیان مختلف را جمع‌آوری و آنها را مطالعه کرده بود؛ زمانی که قرآن را تهیه و شروع به خواندن آن کرد، با قرائت و دقت در سوره ابراهیم(علیه السلام)، به اسلام علاقه‌مند و مسلمان شد و پس از ازدواج با من به ایران آمد و به فراگیری علوم اسلامی و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) پرداخت.

وی به مخالفت‌های خانواده همسرش برای ازدواج با یک مسلمان اشاره کرد و افزود: پس از چند سال از ازدواجمان، مادر همسرم برای دیدن دختر و نوه‌های خود به ایران آمد. دراین مسافرت، زمانی که به مشهد مقدس رفتیم، در حرم امام رضا(علیه السلام) به این امام بزرگوار متوسل شدم و از ایشان خواستم تا مادر همسرم هم مسلمان شود.
بانوی مسیحی ناخواسته به نماز ایستاد!
حاجی رحیم لفظاوی زاده افزود: در حرم مطهر امام رضا‌(علیه السلام) خواستم به وی بگویم؛ همراه نمازگزاران نماز بخواند، ولی او را نیافتم، پس از نماز، مادر همسرم را دیدم، گفت؛ ناخواسته داخل حرم رفته و با مردم به نماز ایستاده است، او در حالت نماز، حال عجیبی پیدا کرده بود و با عنایت امام رضا (علیه السلام) مسلمان شد.

وی با اشاره به طرح اسلام هراسی غرب، خاطرنشان کرد: این برنامه تا کنون نه تنها نتوانسته نتیجه چندانی به دست آورد،‌بلکه هر روز بر تعداد مسلمانان جهان نیز افزوده شده است.

اظهار عجز رییس سازمان امنیت آلمان!
مدیر موسسه فرهنگی اسلامی کلن آلمان ادامه داد: رییس سازمان امنیت آلمان، در برنامه‌ صبحگاهی زمانی که از وی پرسیدند چه اندازه برای جلوگیری از فعالیت مسلمانان موفق بوده‌اید، گفت: «ما هر کاری انجام می‌دهیم، ولی، تعداد مسلمانان هر سال ۴برابر می‌شود» که این نظر حق تعالی است.

وی خلوص نیت و قرار گرفتن در مسیر خدا را بهترین، کوتاه‌ترین و شیرین‌ترین راه سعادت دانسته و افزود: این کار می‌تواند در رسیدن به نتیجه بهتر به انسان کمک کند.

دختر بچه‌ای که امام جماعت کودکان آلمان است!
حاجی رحیم لفظاوی زاده با اشاره به این که کلام حق و تعالیم اسلامی بر دل کوچک و بزرگ تأثیر می‌گذارد، تصریح کرد: زمانی که کودکان برای بازی به خانه ما می‌آیند،‌ به همراه ما نماز جماعت می‌خوانند و در کودکستان نیز پشت سر دختر من نماز می‌خوانند و به باورهای فرزند ما نیز اعتقاد دارند.

در ادامه این گفت‌وگو، خانم دکتر کتی ولت، همسر حاجی رحیم لفظاوی زاده که از دیدن کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی شگفت‌زده شده بود، گفت: برای من بسیار جالب و تعجب‌آور بود که بتوان چنین کاری را در راه اسلام انجام داد و کتاب‌های جامعی را گردآوری کرد.

وی ادامه داد: این کتابخانه، فضای روحانی‌ دارد و گنجینه‌ای بزرگ از دانش و علم اسلامی است؛ به گونه‌ای که انرژی مضاعفی برای نشر اسلام به من داد.

این بانوی آلمانی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های پژوهشی و کتاب‌داری‌ها در جهان اسلام تصریح کرد: البته این ضرورت در خارج از ایران با توجه به تبلیغات فراوان سایر ادیان الهی و غیر الهی، بیشتر احساس می‌شود.

چشمان اشکبار پس از تماشای دست‌خط مبارک امام رضا (علیه السلام)
خانم دکتر کتی ولت، در ابتدای دیدار خود از کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی، با مشاهده دستخط منتسب به امام رضا(علیه السلام)، منقلب شد و دیگر کتاب‌ها را با چشمانی اشک‌بار مشاهده نمود.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار