تاریخ انتشار :

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی

دانلود ۷۴ پوستر نمایشگاهی با موضوع وهابیت

یکی از تولیدات فرهنگی انجمن اسلامی شهید ادواردو انیلی

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) انجمن اسلامی شهید ادواردو انیلی در سال ۱۳۸۵ در شهر اصفهان با هدف آشنایی با اهل بیت، معرفی تازه مسلمانانی که اهل بیت را الگو قرار داده بودند و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید ادواردو آنیلی راه اندازی شد.

جمال طاهری مدیر انجمن در گفتگو با جبهه جهانی مستضعفین ضمن اشاره به هدف کلی انجمن اسلامی ادواردو آنیلی در تلاش است ضمن معرفی تازه‌مسلمان‌شده‌ها ابعاد مختلف زندگی آنها را بررسی کند.
انجمن که همان زمینه سازی برای ظهور است گفت: “انجمن اسلامی ادواردو آنیلی در تلاش است ضمن معرفی تازه‌مسلمان‌شده‌ها ابعاد مختلف زندگی آنها را بررسی کند.”

طاهری در ادامه برنامه های انجام شده توسط انجمن را به این شکل شرح داد: “به مدت یک سال یادبود شهید آنیلی توسط اعضای انجمن برگزار شد. بعد در سال ۸۶ که شهید لوکا یکی دیگر از نجیب زادگان ایتالیایی که دوست نزدیک شهید ادواردو انیلی(مهدی) بود، به شهادت رسید؛
بعد در سال ۸۶ که شهید لوکا یکی دیگر از نجیب زادگان ایتالیایی که دوست نزدیک شهید ادواردو انیلی(مهدی) بود، به شهادت رسید؛ یادبودی برای هر دو شهید توسط انجمن برگزار شد.
یادبودی برای هر دو شهید توسط انجمن برگزار شد. در همین مدت در دانشگاه ها هم برنامه ها و نشست هایی را با موضوعات مختلفی مثل صدور انقلاب و اسلام به دیگر مناطق جهان داشتیم. از سال ۸۷ بحث نمایشگاه پیش آمد که هم اکنون یکی از فعالیت های مهم انجمن است.”

مدیر انجمن ادواردو آنیلی با اشاره به نمایشگاه های برگزار شده توسط انجمن گفت: “سال ۸۸ نمایشگاه ولایت فقیه و سیره امام و رهبری در زمان فتنه برگزار شد. نمایشگاه من یک محجبه ام با کمک گروه سایبری حجاب و عفاف نیز در همان دوران برگزار
با بین‌المللی‌تر شدن رویکردهای انجمن، نمایشگاه هایی را در هند، کشمیر، تایلند برگزار کردیم و هم اکنون نیز نمایشگاهی در ایتالیا در حال برگزاری است.شد. بعد از آن بود که سعی کردیم رویکردمان بین‌المللی بشود. به همین دلیل نمایشگاه هایی را در هند، کشمیر، تایلند برگزار کردیم و هم اکنون نیز نمایشگاهی در ایتالیا در حال برگزاری است.”

وی در ادامه به دیگر محصولات انجمن اشاره کرد و افزود: “در حال حاضر فیلم ادواردو به چهار زبان ترجمه شده است ترجمه روسی آن نیز به تازگی توسط انجمن به اتمام رسیده و به همراه سخنرانی های آیت الله لاری به خیلی از کشور های جهان فرستاده شده است. حدودا هزار دی وی دی تا کنون به بسیاری
در حال حاضر فیلم ادواردو به چهار زبان ترجمه شده است ترجمه روسی آن نیز به تازگی توسط انجمن به اتمام رسیده و به همراه سخنرانی های آیت الله لاری به خیلی از کشور های جهان فرستاده شده است.
از نقاط دنیا فرستاده شده اند. در طی ۸ سال ۱۷ کار نمایشگاهی توسط انجمن برپا شده است که دو نمایشگاه دیگر با عنوان وهابیت و بهاییت نیز به زودی برگزار خواهد شد.”

طاهری همچنین به فعالیت های انجمن در حوزه بصری اشاره کرد و بیان داشت: “در زمینه بصری هم یک سری آثار را در فضای مجازی و حقیقی در اختیار مخاطبان قرار داده ایم. وبلاگ ها، همایش‌ها و گردهمایی‌های مختلفی با موضوعاتی چون بیداری اسلامی، زنان و مباحث دیگر توسط انجمن برگزار شده است.”

وی در پایان به بخش رهیافتگان در نمایشگاه قرآن وبلاگ ها، همایش‌ها و گردهمایی‌های مختلفی با موضوعاتی چون بیداری اسلامی، زنان و مباحث دیگر توسط انجمن برگزار شده است.
سال ۹۲- ۹۱ اشاره نمود و افزود: “در این بخش ما هر روز یک تازه مسلمان دعوت می کردیم و هدف اصلی ما آشنا کردن مردم با تازه مسلمانانی بود که با توجه به شرایط سخت محیط اجتماعی خود اسلام را پذیرفته بودند.”

از جمله آخرین فعالیت های این انجمن برگزاری مراسم یادبود شهید مالکوم شباز است. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های انجمن می توانید به آدرس shahid-edvardo.blogfa.com مراجعه کنید.

لینک دانلود مجموعه نمایشگاهی وهابیت

دانلود

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار