تاریخ انتشار :

جام جهانی فوتبال

مسلمان شدن ۷ تماشاچی جام جهانی در برزیل

از آغاز اولین روز جام جهانی، فعالیت های ما هم آغاز شد و تاکنون هم خوب پیش رفته است. پیش بینی کرده ایم در روزهای آینده بر تعداد افراد تازه مسلمان شده در این طرح افزوده شود.

 

 

Vater Mark

به گزارش رهیافتگان :این روزها جام جهانی فوتبال در کشور برزیل در حال برگزاری است و توجه میلیاردها نفر در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

در این میان برخی دیگر از افراد و مؤسسات چنین فرصتی را مغتنم شمرده و به فعالیت های خود می پردازند و برای دستیابی به نتیجه، بیش از پیش تلاش می کنند.

از جمله این افراد شیخ «خالد تقی رزق الدین» رئیس “مجلس اعلای ائمه جماعت و شئونات اسلامی برزیل” است. وی جام جهانی را مغتنم شمرده و برای تبلیغ دین مبین اسلام، بر فعالیت های خود و این مؤسسه افزوده است.

وی طی اظهاراتی در این باره گفت: بنده و افراد فعال در مؤسسه، از ابتدای آغاز جام جهانی فوتبال در برزیل تاکنون موفق شده ایم ۷ تماشاچی که برای دیدن بازی ها به برزیل سفر کرده اند را به دین مبین اسلام هدایت کنیم.

شیخ «خالد تقی رزق الدین» در ادامه افزود: در واقع از چند ماه پیش از آغاز جام جهانی، بنده و همکارانم در مؤسسه طرحی آماده کردیم تا بتوانیم فرصت جام جهانی را مغتنم شمرده و به تبلیغ دین مبین اسلام بپردازیم.

او همچنین گفت: از آغاز اولین روز جام جهانی، فعالیت های ما هم آغاز شد و تاکنون هم خوب پیش رفته است. پیش بینی کرده ایم در روزهای آینده بر تعداد افراد تازه مسلمان شده در این طرح افزوده شود.

رئیس “مجلس اعلای ائمه جماعت و شئونات اسلامی برزیل” در پایان گفت: اصلی ترین فعالیت ما در این طرح، توزیع کتابچه های کوچکی در مورد دین مبین اسلام و همچنین سخنرانی های چند دقیقه ای و کوتاه درباره این دین مقدس است.

 

منبع: شیعه آنلاین

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار