تاریخ انتشار :

در استراليا رخ داد:

کلمه حلال دختری را مسلمان کرد

ین دانشجوی تازه مسلمان شده با وجود مخالفت‌های خانواده‌اش و تلاش آنها برای منصرف کردن وی، بر پوشش حجاب اسلامی کامل، حتی پوشاندن صورت و دست‌هایش اصرار دارد تا جایی که خانواده‌اش مانع از ورود وی به خانه شدند.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از ایسنا، تحصیل یک دانشجوی دختر استرالیایی در دانشگاهی که بیشتر دانشجویان آن مسلمان هستند و بر حلال بودن غذاها تاکید داشتند، موجب توجه وی به معنا و تفسیر این کلمه و آشنایی وی با دین مبین اسلام شد.

این دانشجوی استرالیایی توسط فرستاده عربستانی دانشگاه Ecu استرالیا و همکلاسی پاکستانی وی به دین مبین اسلام گروید.

“ساکیرایا” بعد از اسلام آوردنش نام “حلیمه” را برای خود انتخاب کرده است.

وی دختر ۲۲ ساله‌ای است که همواره غذای خود را از غذاخوری دانشگاه تهیه می‌کرده است و شنیدن تاکید دانشجویان مسلمان بر حلال بودن غذای مورد استفاده‌شان مخصوصا زمانی که این کلمه را از فرستاده عربستانی و همکلاسی پاکستانی وی شنید از آنها خواست این کلمه را برای وی توضیح دهند و این مسئله حلیمه را بر آن داشت که مطالعات بیشتری در این باره داشته باشد.

حلیمه در مصاحبه با روزنامه السبق گفت: با مطاله پنهانی پایگاه‌های اینترنتی اسلامی و آشنایی با دین اسلام، از فرستاده عربستانی و همکلاسی پاکستانی وی خواست چگونگی مسلمان شدن را نیز برای وی توضیح دهند.

حلیمه در عید فطر گذشته با حضور برخی از ائمه مسلمان استرالیا شهادتین را گفته و مسلمان شد.

این دانشجوی تازه مسلمان شده با وجود مخالفت‌های خانواده‌اش و تلاش آنها برای منصرف کردن وی، بر پوشش حجاب اسلامی کامل، حتی پوشاندن صورت و دست‌هایش اصرار دارد تا جایی که خانواده‌اش مانع از ورود وی به خانه شدند.

در این هنگام یک دانشجوی پاکستانی با ملیت استرالیایی از وی خواستگاری کرده و در ماه گذشته با یکدیگر ازدواج کردند.

حلیمه از اینکه جامعه مسلمانان پس از جدا شدن از خانواده‌اش به وی کمک کرده‌اند ابراز خوشحالی کرد و گفت: در کنار درس خواندم در یک انجمن خیریه کار می‌کنم و از خداوند منان می‌خواهم زیارت بیت الله الحرام را نصیبم گرداند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار