تاریخ انتشار :

مسجد کویابا

سه ستاره تیم بوسنی در نماز جمعه برزیل

محمد بسیک، وداد ایبسویچ، و اید ویسکا نفراتی بودند که برای نماز جمعه به مسجد رفتند و با جامعه مسلمان محلی نماز جمعه خواندند. همچنین هافبک سابق تیم ملی Elvir Rahimic که با تیم ملی در برزیل حضور داشت. در این جمع حضور داشت.

 

Vater Mark

به گزارش رهیافتگان: سه ستاره بوسنی و هرزگوین در جام جهانی روز جمعه به مسجد کویابا رفتند و نماز جمعه خواندند. آنها پیش از بازی در برابر نیجریه چنین اقدامی را انجام دادند. محمد بسیک، وداد ایبسویچ، و اید ویسکا نفراتی بودند که برای نماز جمعه به مسجد رفتند و با جامعه مسلمان محلی نماز جمعه خواندند. همچنین هافبک سابق تیم ملی Elvir Rahimic که با تیم ملی در برزیل حضور داشت. در این جمع حضور داشت. سه بازیکن با خوشحالی به نماز خوانان و حاضرین در مسجد امضا دادند و عکس یادگاری گرفتند و مسلمانان حاضر در مسجد نیز به نشانی حمایت از بوسنی پرچم این کشور را در درست گرفتند.
جامعه مسلمان کویابا حدود ۴۰۰ عضو دارد و مردمی از لبنان، فلسطین، سوریه، مردم مصر و همچنین برزیلی محلی تشکیل شده است. در زیر عکسی از این حضور ستاره های بوسنی در مسجد مشاهده می کنید: ایران و بوسنی باهم در یک گروه در جام جهانی قرار دارند و آخرین بازی بوسنی مقابل ایران است.

 

منبع: دانا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار