تاریخ انتشار :

پورتال پرداخت الكترونيكي نذر بهشتي

آغاز به کار سامانه الکترونیکی وقف و نذر قرآن کریم به صورت رسمی

سامانه پرداخت الکترونیکی وقف و نذر قرآن کریم برای استفاده در حرم مطهر امام رضا(ع) و اهداء به زائران بارگاه منور رضوی رسما شروع به فعالیت کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) مرتضی بختیاری ، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با اجرای این طرح دلدادگان و عاشقان امام رضا(ع) در سراسر ایران اسلامی می توانند با ورود به پورتال پرداخت الکترونیکی نذر بهشتی، به میزان دلخواه قرآن کریم تهیه و برای بهره مندی زائران در حرم مطهر رضوی وقف و اهداء نمایند.


وی تصریح کرد: در این سامانه که ذیل پورتال جامع آستان قدس رضوی  به نشانی aqr.ir/nazr/quran تعریف شده امکان مراجعه و خرید قرآن کریم وجود دارد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این طرح با هدف توسعه فرهنگ وقف و نذر اجرایی شده، اظهار کرد: علاوه بر این زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)می توانند به دفاتر نذورات حرم مطهر مراجعه و در این طرح نورانی شرکت نمایند.
وی گفت: در فاز دوم این طرح به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مراکز استانها نیز قبوض نذر قرآن کریم ارسال خواهد شد که هموطنان عزیزمان بتوانند در این اقدام مبارک شریک و سهیم شوند.
در این مراسم ١٠٠ جلد قرآن کریم توسط قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خریداری و اهداء شد.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار