تاریخ انتشار :

رهیافته مکزیکی

با تحقیق و تفحص از طریق اینترنت مذهب تشییع را انتخاب کردم

آمده‌ام تا بیشتر درباره اسلام، قرآن و مذهب تشیع تحقیق کنم و در بازگشت به کشورم  آنها را تبلیغ کنم.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) این تازه مسلمان شده که اهل کشور مکزیک در آمریکای مرکزی است در جمع مردم فردوس در مسجد چهارده معصوم به بیان علت گرایش به دین اسلام و مذهب تشییع پرداخت.

وی که پس از مسلمان شدن به دلیل علاقه‌اش به حضرت محمد (ص) و خاندان رسالت اسمش را “محمد حسین‌علی” گذاشته گفت: ۵۰ سال دینم مسیحی بود و پس از آن ۱۰ سال به مذهب تسنن گرویدم ولی اکنون ۴ سال شده با تحقیق و تفحص از طریق اینترنت مذهب تشییع را برای خود انتخاب کرده‌ام.

او که کتاب‌های زیادی درباره اسلام مطالعه کرده و بارها ترجمه قرآن و نهج البلاغه را خوانده است اضافه کرد: قرآن کتابی است که نظیر ندارد و با مطالعه نهج البلاغه عاشق حضرت علی (ع) شدم چون کلام حضرت علی در نهج البلاغه ویژه و خاص است.

“محمد حسین‌علی” دلیل انتخاب این اسم را علاقه و محبتش به این سه بزرگوار می‌داند و در این میان عشق او به امام حسین (ع) وصف نشدنی است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) می‌توانست با یزید بیعت کند اما این کار را نکرد چون بیعتش با قرآن در تضاد بود و زندگی خود و بهترین‌هایش را در راه خدا داد و علیه بی‌عدالتی جنگید.

وی گفت: ۵ سال پول‌هایم را پس‌انداز کردم تا بتوانم به جمهوری اسلامی ایران سفر کنم چون ایران تنها کشوری است که به قرآن متصل است.

وی درباره هدفش از سفر به ایران بیان کرد: آمده‌ام تا بیشتر درباره اسلام، قرآن و مذهب تشیع تحقیق کنم و در بازگشت به کشورم  آنها را تبلیغ کنم.

وی افزود: قصد دارم به کربلا و نجف نیز سفر کنم تا تحقیقاتم درباره اسلام کامل‌تر شود و ایام اربعین در کنار سایر مسلمانان در اجتماع بزرگ آنان در کربلا شرکت کنم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار