تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی سگینو

برگزاری دومین مراسم درهای باز مساجد در مرکز اسلامی سگینو

مرکز اسلامی شهر «سگینو» در ایالت «میشیگان» آمریکا روز شنبه (هشتم مهرماه سال جاری) میزبان نخستین مراسم درهای باز پس از تأسیس آن در سال ۲۰۱۱ است.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری «mlive»، مرکز اسلامی سگینو با هزینه‌‌ای بالغ بر ۲,۵ میلیون دلار ساخته و در مساحت ۱۴ هزار متر مربع در ۱۴ دسامبر سال ۲۰۱۱ افتتاح شد.

مسئولان مرکز پس از مدتی مراسم بازدید از آن را با شرکت ۳ هزار نفر از مسلمانان و غیرمسلمانان برگزار کردند و از آن زمان تاکنون مراسم دیگری در مرکز اسلامی سگینو برگزار نشده است.

این مرکز اخیرا نخستین امام جماعت تمام وقت خود را به کار گرفته است و انتظار می‌رود مراسم روز درهای باز بیش از ۴ هزار شرکت‌کننده داشته باشد.

سخنرانان اسلامی در این مراسم در مورد موضوعاتی از قبیل اسلام در سگینو و ایالات متحده آمریکا، معماری و هنرهای اسلامی، اسلام و علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات و جایگاه زن در اسلام سخن خواهند گفت.

«صفوان عید»، امام جماعت جدید مرکز اسلامی سگینو گفت: به عنوان یک امام جماعت تلاش خواهم کرد تا سوء تفاهمات درباره اسلام را از طریق گفتگوی سودمند از بین ببرم

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار