تاریخ انتشار :

تولیدکننده پوشاک حجاب اسلامی در نیوزلند

طراح محجبه نیوزلندی:خوش لباسی به بی‌حجابی و نشان دادن تن برهنه نیست

یک طراح مسلمان نیوزلندی با الهام از مذهب، خط تولید پوشاک حجاب اسلامی راه اندازی کرده و هدف او فتح بازارهای جهانی و تولید لباس در نیویورک، پاریس و میلان است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از stuff، یک طراح مسلمان نیوزلندی با الهام از دین و مذهب، خط تولید پوشاک حجاب اسلامی راه اندازی کرده است.

فرهین حاجیرا، طراح محجبه مسلمان هندی‌تباری است که قصد دارد روزی خط تولید پوشاک حجاب خود را از یک کارگاه کوچک به بازار بین المللی نزدیک کند.

این بانوی مسلمان بلندپرواز می‌خواهد در عرض پنج سال البسه اسلامی شرکت خود را در نیوزلند به فروش برساند و با اطمینان خاطر معتقد است که می‌تواند در آینده نیز طرح‌های حجاب اسلامی خود را در بازارهای نیویورک، پاریس و میلان ارائه دهد.

حاجیرا  معتقد است که خط تولید البسه اسلامی قابلیت جهانی شدن را داشته و وی از هم اکنون با سیل قابل توجهی از سفارشات روبرو شده است.

این طراح محجبه می‌گوید: من معتقدم که خوش لباسی به بی‌حجابی و نشان دادن تن برهنه نیست، بلکه می‌توان با یک لباس پوشیده و موقر نیز بسیار زیبا به نظر آمد.

حاجیرا می‌افزاید: وقار و محجوب بودن در دنیای امروز مخصوص مسلمانان نیست و بسیاری از مشتریان من را غیر مسلمانان تشکیل می‌دهند. در نهایت مهمترین مسئله این است که طراحی لباس زیبا و خوش دوخت باشد و به تن جلوه خوبی داشته باشد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار