تاریخ انتشار :

حقق و مدرس کالج اجتماعی و فنی در سنت کلاود

معرفی اسلام در ضیافت شام

غیرمسلمانان شهر «سنت کلاود» در ایالت «مینه‌سوتا» آمریکا، در ضیافت شام یک خانواده مسلمان جمع شدند تا علاوه بر شناخت مسلمانان، سؤالات خود را درباره اسلام مطرح کنند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه خبری «sctimes»، «هدی ابراهیم»، محقق و مدرس کالج اجتماعی و فنی در سنت کلاود و همسرش «عبدی مهاد» که از مهاجران سومالی هستند، غیرمسلمانان و عده‌ای از همسایگان مسلمان را دعوت کردند تا بتوانند سوءتفاهمات درباره اسلام را تا حدودی برطرف کنند.


در این ضیافت حدود ۶۵ نفر از جمله «داو کلیس»، شهردار سنت کلاود شرکت کردند و خیلی از غیرمسلمانان برای نخستین بار بود که غذاهای سنتی سومالیایی را تجربه می‌کردند.
ابراهیم درباره این ضیافت گفت: با توجه به افزایش شکاف فرهنگی و اسلام‌هراسی در ماه‌های اخیر در مینه‌سوتا و سوءتفاهم‌های موجود درباره مهاجران مسلمان تصمیم گرفتیم با دعوت از غیرمسلمانان جوی را ایجاد کنیم که در آن صمیمیت، دوستی و شادی شکوفا شود.
ابراهیم و همسرش از مهمانان خواستند تا سؤالات خود را در مورد اسلام و مسلمانان بپرسند.
مهاد در این میهمانی تاکید کرد: قرآن کریم و کتاب مقدس انجیل درباره نیکی به همسایگان و دوست داشتن آن‌ها سفارش کرده‌اند و اگر ما به اصول اخلاقی دین خود پایبند باشیم می‌توانیم روی دیگران نیز تاثیر بگذاریم.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار