تاریخ انتشار :

گراسیوس

معلم یونانی در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) به اسلام گروید

اعتقاد من این است اسلام دین صلح آمیزی است و تلاش می‌کند تا با همه رابطه خوبی داشته باشد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )«گراسیوس» جوان ۳۴ ساله اهل فیلادلفیا درباره تغییر مذهب خود اظهار داشت: من در یک خانواده مذهبی و معتقد مسیحی بزرگ شدم و همیشه سئوالاتی داشتم که پاسخ آن‌ها را نمی‌یافتم

وی ادامه داد: بسیاری از دانش آموزان مدارس من را مهاجران مسلمان تشکیل می‌دهند که ارتباط با آنها موجب شد تا دریچه ای به سوی حقایق برایم گشوده شود.

این تازه مسلمان با بیان اینکه نوع زندگی و رفتار این کودکان درس بزرگی را به من داد، افزود: این رابطه دوستانه ثمرات زیادی برای من داشت و موجب آشنایی با دین اسلام و به ویژه مذهب تشیع شد. با توجه به اینکه اغلب این دانش‌آموزان غیرقانونی به کشور یونان مهاجرت کرده‌اند، در شرایط سختی زندگی می‌کنند و دست از تلاش برای آموختن و آگاهی برنمی‌دارند.

این جوان یونانی تاکید کرد: این تلاش از باور عمیق درونی آنها و ایمان و توکلی که به خداوند دارند ریشه می‌گیرد، همان کسی که هر روز برای صحبت با او به نماز می‌ایستند و روزهای گرم و طولانی تابستان را روزه می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مسیحیان روز و مکان مشخصی برای صحبت با خدا و دعا و نیایش دارند، افزود: اما مسلمانان برای عبادت زمان و مکان مشخصی همانند مسیحیان که فقط در کلیسا عبادت می‌کنند ندارند و می‌توانند هر لحظه با خدای خویش راز و نیاز کنند و این بزرگترین حسن دین اسلام است.

این معلم یونانی تصریح کرد: اعتقاد من این است اسلام دین صلح آمیزی است و تلاش می‌کند تا با همه رابطه خوبی داشته باشد.

وی با ابراز خشنودی از اینکه دولت یونان قول احداث مسجد در یونان را داده است، گفت: علیرغم مخالفت‌های کلیسای ارتدکس یونان، امیدوارم روزی درهای مسجد به روی مسلمانان یونان نیز گشوده شود.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار