تاریخ انتشار :

شهر «میسیساگا» کانادا

ارائه آموزش یکی از اهداف از برگزاری جشنواره حلال در تورنتو

برای پنجمین سال پیاپی، شهر «میسیساگا» در حومه تورنتو ۲۴ و ۲۵ تیرماه میزبان بزرگترین جشنواره غذای حلال شمال آمریکا می‌شود.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از «Radio Canada International»، با ارائه غذاهای سراسر جهان، میهمانان این جشنواره از محصولات بیش از ۱۰۰ رستوران حلال، نان‌پزی، فروشگاه‌های تخصصی و تولیدکنندگان لذت خواهند برد.


انتظار می‌رود، بیش از ۳۵ هزار نفر از این جشنواره غذایی دو روزه بازدید کنند و علاقمندان به غذا از تورنتو و دیگر شهرها در این جشنواره حضور یابند.
حدود ۲۰۰ غرفه غذای حلال در این جشنواره برپا خواهد شد و به ارائه محصولات خواهند پرداخت.
سلیمه جیوراج، بنیانگذار جشنواره حلال تورنتو می‌گوید: به دلیل رشد جمعیت مسلمان در کانادا، صنعت غذای حلال نیز در حال رشد است. تقاضا برای غذای حلال وجود دارد اما همچنان جا برای آموزش بیشتر در مورد حلال و چگونگی تولید محصولات حلال وجود دارد.
وی افزود: ارائه آموزش یکی از اهداف ما از برگزاری جشنواره حلال بوده به همین خاطر است که این جشنواره علاوه بر مسلمانان، میزبان غیر مسلمانان نیز هست.
بنابر گزارش‌ها، بازار غذای حلال کانادا ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار دارد و پیش‌بینی می‌شود که جمعیت مسلمانان کانادا تا سال ۲۰۳۱ سه برابر شود.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار