تاریخ انتشار :

مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا

راه اندازی مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن درکشور

مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان در قم به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف قم به عنوان نهمین مدرسه شبانه‌روزی این مؤسسه راه‌اندازی شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با نام مدرسه امام سجاد(ع) با همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف  و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم راه‌اندازی شد.

با توجه به اینکه این مدرسه اخیراً راه‌اندازی شده ثبت‌نام این مدرسه از طریق سایت مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانیBeytolahzan.ir ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

 

این مدرسه نهمین مدرسه مؤسسه بیت‌الاحزان ویژه برادران است که به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.

پیش از این هم مؤسسه بیت‌الاحزان هشت مدرسه دیگر شامل مدرسه ثامن‌الحجج(ع) در مشهد، مدرسه امام رضا(ع) در بیرجند، مدرسه ولیعصر(عج) در تهران، مدرسه امام حسین(ع) در روستای محمد آباد، مدرسه شاه چراغ(ع) در شیراز، مدرسه امیرالمومنین(ع) در صحرارود فسا، مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در لای‌خرمی و مدرسه امام محمدباقر(ع) در آبادان را راه‌اندازی کرده بود که با راه‌اندازی مدرسه امام سجاد(ع) قم مدارس شبانه روزی بیت‌الاحزان به ۹ مدرسه افزایش یافت.

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار