تاریخ انتشار :

ویژه‌برنامه «قرآن، کتاب زندگی»

طرح تابستانی «قرآن، کتاب زندگی» از دهم تیر

ویژه‌برنامه «قرآن، کتاب زندگی» با رویکرد آموزش روخوانی، روان‌خوانی، مفردات و شرح و توضیح سوره مبارکه واقعه از روز شنبه دهم تیرماه به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه قرآن، کتاب زندگی با محوریت سوره مبارکه ملک به صورت زنده تقدیم علاقه‌مندان شد که پس از پایان آن، این ویژه برنامه با محوریت سوره مبارکه واقعه از روز شنبه دهم تیرماه با هدف غنی‌سازی قرآنی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و اعضای خانواده‌ها به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.


در این برنامه آیتم‌های آموزشی از جمله روخوانی و روان‌خوانی به کارشناسی حسین اخوان‌اقدم، آشنایی با مفردات سوره مبارکه واقعه به کارشناسی مرتضی توکلی و شرح و توضیح سوره مبارکه واقعه به کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی ارائه می‌شود. مسابقه زنده تلفنی در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، مفردات و تفسیر سوره مبارکه واقعه از آیتم‌های مهم این برنامه به شمار می‌رود.
این برنامه کاری از گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن است که به تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی و منیژه جوادی و با اجرای مهدی صفری و علی جباری از روز شنبه دهم تیرماه از ساعت ۱۷:۰۵ الی ۱۸ به صورت زنده به سمع شنوندگان می‌رسد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار