تاریخ انتشار :

جمعیت اسلامی دانمارک(DIT)

پخش گل در میدان های کپنهاک با شعار من مسلمان هستم

جوانان مسلمان دانمارکی طی فعالیتی برای معرفی اسلام، در یکی از میدان های کپنهاگ پایتخت این کشور در میان شهروندان، گُل پخش کردند. این فعالیت را “جمعیت اسلامی دانمارک” با شعار ” من مسلمان هستم” راه اندازی کردند

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) جوانان مسلمان دانمارکی طی فعالیتی برای معرفی اسلام، در یکی از میدان های کپنهاگ پایتخت این کشور در میان شهروندان، گُل پخش کردند.

این فعالیت را “جمعیت اسلامی دانمارک(DIT)” با شعار ” من مسلمان هستم” راه اندازی کردند؛ بدین صورت که جوانان این جمعیت، مجسمه های گلدسته ها را در میدان شهر قرار دادند و میان عابران گُل پخش کرده و اسلام و مسلمانان را به آن ها معرفی کردند.

جوانان شرکت کننده در این فعالیت گفتند: ما با این اقدامات تلاش می کنیم تا چهره ی منفی که از اسلام و مسلمین  درغرب وجود دارد را، از بین ببریم.

آن ها تصریح کردند: ما ماه مبارک رمضان را برای اجرای این فعالیت انتخاب کردیم تا اهمیت ماه رمضان و خصوصیات  آن نزد مسلمانان را شرح دهیم.

عابران، چه شهروندان دانمارکی و چه گردشگران، بسیار خوب و مثبت با این فعالیت تعامل می کردند.

این جمعیت از شش سال پیش فعالیت های متنوعی را برای معرفی اسلام و مسلمین به دانمارکی ها ترتیب داده اند و برای بازتاب چهره مثبت از مسلمانان، در فصل زمستان، نوشیدنی های گرم و نان بین عابران پخش می کنند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار