تاریخ انتشار :

ترویج سبک زندگی اسلامی توسط یک دفترخانه خانه

ابتکار جالب یک دفترخانه ازدواج در تهران

یک سر دفتر ازدواج در تهران تصمیم گرفته است عقد ازدواج زوجهای جوانی که هر دو کمتر از ۲۵ سال سن دارند و یا مهریه آنان ۱۴ سکه بوده و یا خانواده آنان از حجاب برتر چادر استفاده می‌کنند را با ۶۰ درصد تخفیف ثبت نماید.

 

 به گزارش رهیافتگان:سردفتر ازدواج ۳۲۵ تهران با توجه به افت شاخص ازدواج جوانان و به منظور تشویق آنان به ازدواج تصمیم گرفته عقد ازدواج زوج‌های جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند یا مهریه آنان ۱۴ سکه بوده و یا خانواده آنان از حجاب برتر چادر استفاده می‌کنند را با ۶۰ درصد تخفیف در هزینه خدمات ثبتی جاری نماید.

 

سردفتر ازدواج ۳۲۵ تهران این اقدام را در راستای تشویق جوانان به ازدواج و پرهیز از ثبت مهریه های نامتعارف ذکر کرده وافزوده است:در این دفتر تخفیفات ویژه‌ای نیز برای خانواده های بی سرپرست یا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته می شود و در برخی موارد با همکاری موسسات خیریه در تهیه جهیزیه این خانواده ها مساعدتهایی در حد امکان صورت می‌پذیرد.

 

این سردفتر در ادامه گفت: این دفتر به زوج های جوان مشاوره های پیش ازدواج ارائه می‌دهد و حتی به زوج هایی که دچار اختلاف شده اند و قصد طلاق دارند، جهت رفع مشکل و انصراف از طلاق مشاوره داده می‌شود.

 

نشانی این دفتر بزرگراه رسالت، خ استادحسن بنا، خ شهید امیرنیا، ساختمان پزشکان شقایق، پلاک ۱۵ و تلفن ۲۲۳۱۲۱۰۱ می باشد.

منبع : رجا نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار