تاریخ انتشار :

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

کتاب نیمه پنهان مسیحیت+دانلود کتاب

موضوع این کتاب در مورد اصل مسیحیت از نظر دیدگاه¬ها و نه صرفاً عملکردهاست.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  مقدمه کتاب
«إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَهً لِّقَوْمٍ یَعْقِلُونَ»:
در این‏، نشانۀ روشنى است براى جمعیّتى که اندیشه مى‏کنند!
استراتژی واتیکان از زبان جناب پاپ، رهبر کاتولیک¬های جهان، در قبال ایران ترویج کلیساهای خانگی است.
آنها به روش¬های مختلف در صدد جذب جوانان ایرانی هستند، البته این سیاست مختص ایران نیست، بلکه سیاستی همه‌جانبه در قبال اسلام و در راستای جنگ تمدن‌هاست.


این جنگ، از اشغال عراق، افغانستان و کشتار مسلمانان گرفته، تا تخریب مساجد و تجزیۀ کشورهای اسلامی اندونزی و سودان و حاکم‌کردن حکومت¬های سکولار در کشورهای اسلامی و حمایت از اسرائیل و جنایاتش علیه مسلمانان و نیز ترغیب جوانان به پذیرش مسیحیت به عنوان پیش¬شرط کسب ویزای اقامت در غرب و تحریف واقعیت اسلام و تبلیغ علیه آن را دربرمی¬گیرد.
آنها مسیحیان را صلح¬طلب معرفی می¬کنند؛ حال آنکه جنگ اول و دوم جهانی بین مسیحیان درگرفت و ده¬ها میلیون نفر در این جنگ کشته شدند.
آنها خود را مخالف خشونت معرفی می¬کنند؛ در حالی که به وحشی¬ترین روش¬های شکنجه برای ترویج مسیحیت روی آوردند. موزه¬های شکنجه در غرب، ابزار و روش¬های شکنجه¬های باورنکردنی به دست کشیشان و راهبه¬ها را به نمایش گذاشته¬اند.
آنها خود را طرفدار گسترش علم معرفی می¬کنند؛ اما داستان محکومیت گالیله به اعدام توسط کلیسا به جرم کروی‎دانستن کرۀ زمین را همگان می¬دانند.
اصولاً پیشرفت در غرب، نتیجه کنارزدن مذهب تحریف‌شده مسیحیت امروزی است و خود به آن اعتراف دارند.
عده¬ای آزادی شهوت¬رانی در غرب را دلیلی برای جذب جوانان غرب‌زده قرار می¬دهند؛ حال آنکه در مکتب مسیحیت رایج، حتی لذت‌بردن از روابط زناشویی امری مذموم است و این روابط فقط برای بقای نسل بشر مجاز شمرده شده است و لذا کشیشان و راهبه‌ها به بهانه اینکه به خدا نزدیک‌تر باشند، از ازدواج منع شده‌اند. حکم حجاب نیز در مسیحیت همچون حکم اسلام است و مطابق با اناجیل، زنان موظفند محجبه باشند و بی¬حجابی موجود در غرب ربطی به مسیحیت ندارد، هرچند امروزه بسیاری از کشیشان خود غرق در فسادند.
دربارۀ درگیری واتیکان در سیاست¬های ضدمردمی، شاید گفته شود که اینها سیاست¬های قدیمی مسیحیان و واتیکان بوده است؛ لیکن واقعیت این است که امروزه هم سیاست همان است.
امروز پول¬های مسیحیان که به کلیساها اهدا می¬گردد، در بانک واتیکان جمع¬آوری و از جمله در کارخانجات تولید سلاح در آمریکا از جمله در کارخانجات لاکهید سرمایه¬گذاری می¬شود؛ سلاح¬هایی که برای کشتار مردم و سلطه بر جهان به مصرف می‌رسد.
از زمان ظهور امپریالیسم آمریکا سیاست¬های واتیکان تحت تأثیر و نفوذ کاخ سفید بوده و در زمان هیتلر و موسولینی نیز واتیکان و کلیساهای آن حامی نازیسم و فاشیسم بوده¬اند و در زمان استعمار نیز کلاً کلیسا پیش¬قراول و همراه استعمار در سلب آزادی و استقلال ملت¬ها نقش اساسی ایفا کرده است. حتی پاپ فعلی نیز خود جزو سپاهیان هیتلر بوده و از آنها حمایت کرده است.
ممکن است گفته شود که اصل مسیحیت با آنچه مسیحیان و واتیکان و کلیساها در گذشته و حال انجام می‌دهند، متفاوت است.
موضوع این کتاب در مورد اصل مسیحیت از نظر دیدگاه¬ها و نه صرفاً عملکردهاست.
لذا در اینجا علاوه بر اشاراتی به فساد گستردۀ کشیشان و تجاوزهای آنها به کودکان که امروزه امری عادی و البته تیتر روزمره رسانه¬های غربی است، بر اصل مکتب مسیحیت اشاراتی داریم.
البته مسیح (ع) از دیدگاه اسلام پیامبری اولوالعزم است و قرآن معجزات بیشتری نسبت به انجیل برای آن حضرت قائل است.
یک مسلمان نمی¬تواند مسیح (ع)را نفی کند و اصولاً اسلام ادامۀ مسیحیت راستین و در امتداد آن است؛ لیکن انجیل امروزۀ مسیحیان سال‌ها و در مواردی قرن‌ها پس از حضرت مسیح (ع) به رشتۀ تحریر در آمده است؛ آن‌هم به زبان یونانی و در غرب؛ در حالی که زبان حضرت عیسی (ع) آرامی بوده و در فلسطین (خاورمیانه) می¬زیسته است و لذا تحریفات زیادی در آن صورت گرفته است.
در کتاب حاضر دیدگاه اسلام دربارۀ حضرت عیسی (ع) و مریم مقدس(س) و نیز نگاه مسیحیت جاری به آن حضرت مورد توجه و کاوش قرار گرفته و مقایسه¬ای است بین این دو.
این کتاب به حقایقی اشاره می¬کند که معمولاً مبشران مسیحی از بیان آن در جوامع اسلامی پرهیز می-کنند.
این کتاب به «دگماتیسم مذهبی» که مبنای ایمان مسیحی است، عواقب اعتقاد به سه‌خدایی، اعتراف به گناهان، مراسم خداخوری (عشای ربانی)، گناهکار دانستن نوزادان حتی در رحم مادر و فلسفۀ غسل تعمید، توهین¬هایی که در انجیل تحریف‌شده به حضرت مسیح (ع) شده و اشکالات در عبادات آنها و امثال آن می‌پردازد.

دانلود کتاب

 

 

اشتراک گذاری :


  1. ناشناس گفت:

    اسلام چیش درسته میشه بگید کجایی کتابش علام جنگ نیست کجاش نوشته تجاوز نکنید

    • ناشناس گفت:

      همنجاییش تو درسته که تو نمیتونی ببینی اگه اون ننویسه تو خودتم انقد شعور نداری که بفهمی کار درستی نیست اگه این موضوع یک لحظه واسه خودت تصور کنی هیچ وقت انقد وقیح در موردش صحبت نمیکنی

آخرین اخبار