تاریخ انتشار :

در حاشیه نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه ـ جهان اسلام»

جشنواره آشپزی و وعده‌های غذایی براساس استانداردهای حلال

جشنواره آشپزی اسلامی، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه در حاشیه نهمین اجلاس اقتصادی «روسیه ـ جهان اسلام» در شهر «قازان»، پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «تالیا مینولینا»، رئیس آژانش توسعه سرمایه‌گذاری تاتارستان در این باره گفت: این جشنواره روزهای شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در پارک «گورکی» شهر قازان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره که در حاشیه نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه ـ جهان اسلام» برگزار می‌شود، نمونه‌های مختلفی از غذاهای تاتاری، ازبکی، ترکی، شرقی، عربی و اسلامی ارائه خواهد شد.
تالینا مینولینا تصریح کرد: در این جشنواره همچنین، آشپزانی از جمهوری تتارستان وعده‌های غذایی براساس استانداردهای حلال آماده خواهند کرد.
یآدآور می‌شود، نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه و جهان اسلام»، از صبح دیروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در هتل korsten شهر قازان و با حضور نمایندگانی از ۵۰ کشور از جمله هیئت اعزامی جهاد دانشگاهی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و تا فردا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار