تاریخ انتشار :

داستان مباهله برای بچه‌ها

کتاب «دعوت مردی که راست می‌گفت!»

کتاب داستان «دعوت مردی که راست می‌گفت!» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   کتاب «دعوت مردی که راست می‌گفت!» اثر ابراهیم حسن‌بیگی از سوی دفتر کودک و نوجوان نشر کتاب جمکران روانه بازار کتاب شد.

این کتاب که داستان مباهله برای بچه‌ها است با تصاویر نگین حسین‌زاده آراسته شده، روایتی است از ماجرای مباهله میان پیامبر اسلام(صلی الله علیه واله) و مسیحیان که در تاریخ روی داده و قرآن کریم نیز به آن اشاره کرده است.

داستان این کتاب از زبان یکی از سه فرد مسیحی که در روز مباهله به محضر پیامبر رسیدند، روایت می‌شود. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «و چنین شد که ما وارد شهر مدینه شدیم، در قالب هیئتی شصت نفره از بزرگان و پیروان عیسی مسیح. قرارمان در مسجد بود، عبادتگاه او و پیروانش؛ جایی شبیه کلیسای خودمان. جای تعجب داشت که چرا در مسجد؟

مگر آنجا پرستش‌گاه خدایش نبود؟ بعدها فهمیدیم که مقر حکومت او همان مسجد محقر و کوچکی است که دیوارهایش از خشت خام بود و سرپناهش از چوب و برگ درختان نخل.»

کتاب «دعوت مردی که راست می‌گفت!» داستان مباهله برای بچه‌ها به قلم ابراهیم حسن‌بیگی و تصویرگری نگین حسین‌زاده از سوی نشر کتاب جمکران در ۲۱ صفحه با قیمت ۶ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: فارس-جام نیوز

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار