تاریخ انتشار :

رمان :

سفر دختر آمریکایی تازه مسلمان شده به نمایشگاه کتاب

کتاب «مسجد پروانه» که شرح مسلمان شدن دختری آمریکایی از زبان خودش است توسط نشر آرما به نمایشگاه کتاب می آید.

 

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )کتاب «مسجد پروانه ها»، نوشته جی. ویلو ویلسون، ترجمه محسن بدره در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود.
جی. ویلو ویلسون، دختری آمریکایی است که در سفر به مصر مسلمان می شود و کتاب حاضر، شرح مسلمان شدن وی است.
محسن بدره در پیشگفتار کتاب آورده است:
«ویلو، که در این کتاب شرحی واقعی از حکایت آشنایی اش با آئین مسلمانی، سفرش به مصر، مسلمان شدن، عاشق شدن، ازدواج و بخشی از کارهای حرفه ای اش را می خوانیم، روزنامه نگار و نویسنده چندین کتاب طنز و رمان و …است. ویلو که به عنوان یک دختر آمریکایی ظاهرا تا ته خط خیلی از چیزها را رفته، پس از زیر و بم های اعتقادی که برایش درباره ایمان و مسیحیت، اسلام و … پیش می آید، مدت ها در برابر مسلمان شدن مقاومت می کند و عاقبت هم بهتر است بگوییم، مسلمانی او را می شود.
توصیف های ویلسون از تجربه های زیسته خودش در مصر، می تواند شناختی لطیف و رباینده از قشربندی اقتصادی-اجتماعی، فرهنگ سیاسی و فرهنگ دینی جامعه کنونی مصر به ما ایرانی ها بدهد. این داستان واقعی خیلی چیزهای دیگر دارد؛ سفرش به ایران، رویایی که از امام حسین(ع) می بیند، قبل از اینکه وصفی درباره او بشنود، و با اینکه به قول خودش مسلمان سنی است و از تشیع اطلاعی ندارد، و …»
لازم به ذکر است محسن بدره پیش از این با ترجمه کتاب «بهم میاد» به شهرت رسیده بود. این کتاب نیز روایتی خود نوشته از دختری در استرالیا است که در گیر و دار انتخاب حجاب و بی حجابی است. این رمان مورد استقبال خوب مردم جهان و سپس ایران قرار گرفته است.
کتاب «مسجد پروانه ها» توسط انتشارات آرما در ۲۹۶ صفحه و با قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه شده است.
نشر آرما در نمایشگاه کتاب امسال از بیست عنوان کتاب جدید همچون «حجاب با حجاب» و «سبک زندگی» اثر حجت الاسلام زائری، «بنی هندل» اثر محسن حسام مظاهری و «تن و جان آدمی» اثر کورش علیانی رونمایی می کند

منبع:  خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار