تاریخ انتشار :

جرمين جکسون

اسلام مرا بردبار کرده است

علت مسلمان شدنم این است که می خواستم زندگی ام را کامل کنم و حالا تصور می کنم که انسان کاملی هستم و حالا از زندگیم راضی هستم و بسیار از اینکه مسلمان شده ام به خودم افتخار می کنم.”

 به گزارش رهیافتگان :جرمین جکسون، خواننده، نوازنده و آهنگساز آمریکایی در ۱۱ دسامبر سال ۱۹۵۴ در شهر گری واقع در ایالت ایندیانای آمریکا، از والدینی سیاهپوست ( جوزف و کاترین) متولد شد. او رهبری گروه نوازندگان و آوازخوانان “۵ جکسون” که شامل برادر  مایکل و ۳ برادر دیگرش مارلون، تیتو و جکی می شد را به عهده داشت. جرمین در اواخر دهه ۸۰ به اسلام روی آورد و نام محمد عبدالعزیز را برای خود برگزید.
او در مورد علت مسلمان شدنش اینطور می گوید که:
MV5BMjAzNzI0MTg3NV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzAyMjM4Mg@@__V1__SX214_CR0,0,214,314_
“علت مسلمان شدنم این است که می خواستم زندگی ام را کامل کنم و حالا تصور می کنم که انسان کاملی هستم و حالا از زندگیم راضی هستم و بسیار از اینکه مسلمان شده ام به خودم افتخار می کنم.”
“تغییراتی که اسلام در زندگی من وارد کرده این است که حالا بردباری بیشتری پیدا کرده ام و برایم روشن شده که از کجا آمده ام و به کجا می روم. تصور می کنم که حالا در برخورد با خانواده ام و در مقابل مادرم و سایر دوستانم فرد بهتری هستم. فکر می کنم که اسلام در وجودم زنده است و مرا مستحکم نگه می دارد. چنانچه مثلا در نمایش بیگ برادر همین ایمان من بود که مرا قوی و آرام نگه می داشت. ایمان من به اسلام باعث شده که به زندگی به نحو دیگری نگاه کنم. می خواهم در مقایسه به دیگران مصدر خدمت شوم و خوشبخت زندگی کنم.”

 

 باشگاه خبرنگاران خبرنگاران 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار