تاریخ انتشار :

امریکا

کمپین روز ملاقات با یک مسلمان

کمپین سراسری برگزاری روز «ملاقات با یک مسلمان» با هدف مقابله با ناآگاهی در مورد اسلام دیروز، ۲۱ اسفند، در شهرهای سراسر آمریکا برگزار شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه خبری «IBTimes»، با وجود جمعیت بزرگ مسلمانان جهان و افزایش روزافزون این جمعیت، ۶۲ درصد آمریکایی‌ها حتی یک فرد مسلمان ندیده و نمی‌شناسند.

انجمن جوانان مسلمان آمریکا برای آشنایی بیشتر مردم با مسلمانان و از بین‌بردن ناآگاهی‌ها در مورد اسلام، کمپین روز ملاقات با یک مسلمان را برگزار کردند.
صدها نفر از مسلمانان داوطلب در ۱۲۴ محل واقع در بیش از ۵۰ شهر حاضر شدند تا به سؤالات مردم در مورد اسلام که در ماه‌های اخیر به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته است، پاسخ دهند.
مجریان این برنامه سراسری اعلام کردند: آشنا کردن آمریکایی‌ها با مسلمانان و اسلام، کلید توقف افزایش شدید خشونت علیه مسلمانان بوده که در دو سال اخیر شدت گرفته است.
کمپین روز ملاقات با یک مسلمان(#MeetAMuslim) همچنین با راهپیمایی صدها نفر از مسلمانان در شهرهای سراسر آمریکا همراه بود.
بنابر گزارش پلیس فدرال آمریکا، جرائم ناشی از نفرت علیه مسلمانان در سال ۲۰۱۵ افزایش یافت. گزارش‌ها همچنین حاکی از افزایش شدید حملات علیه مسلمانان و مساجد آمریکا در سال ۲۰۱۶ و از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار