تاریخ انتشار :

حجت‌الاسلام مهدی منصوری‌خواه،

حضور اولین روحانی شیعه در تلویزیون کره

این مستند که به کارگردانی Jaeoh Yi با موضوع ایران و اسلام در حال ضبط و تدوین است در ماه آوریل سال جاری میلادی از شبکه KBS کره پخش خواهد شد.

 به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  حجت‌الاسلام مهدی منصوری‌خواه، مدیر دوره زبان کره ای موسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی روز گذشته (یکشنبه ۳/۱۱/۹۵) با حضور در ضبط مستندی به عنوان اولین روحانی شیعه وارد تلویزیون کره شد.

این مستند که به کارگردانی Jaeoh Yi  با موضوع ایران و اسلام در حال ضبط و تدوین است در ماه آوریل سال جاری میلادی از شبکه KBS  کره پخش خواهد شد.

تهیه کنندگان این مستند در هفته های گذشته با ارسال دعوتنامه  از این استاد حوزه برای حضور در این مستند دعوت بعمل آورده و خواهان حضور در این برنامه و ارایه توضیحاتی در مورد اسلام و شیعه شدند.

در این مصاحبه که حدود یک ساعت به طول انجامید سوالات متعددی در زمینه های مختلف مطرح گردید. تفاوت شیعه و سنی، فلسفه حجاب و جایگاه زن در اسلام، نظر اسلام در مورد اقتصاد و راهکارهای اقتصادی قرآن، برنامه اسلام برای ایران مدرن و…  از سوالات طرح شده در این مصاحبه بود . در انتها نیز نظر این پژوهشگر ادیان راجع به صحبت های اخیر دونالد ترامپ مبنی بر اعمال محدودیت برای ورود مسلمانان به خاک امریکا را پرسیدند که وی به تمامی سوالات با توجه به فرهنگ و سنن کره پاسخ هایی ارائه کرد و در انتها  مردم و ببیندگان این برنامه را برای حضور در ایران و شرکت در دوره های آشنایی با اسلام و شیعه دعوت کرد.

منبع: فارس

پیج تازه مسلمانان کره جنوبی را اینجا ببینید

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار