تاریخ انتشار :

آیسسکو

آمادگی آیسسکو برای شرکت در جشن «مشهد، پایتخت فرهنگی اسلامی»

سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) از مشارکت معاون مدیرکل این سازمان در آیین افتتاحیه رویداد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی» خبر داد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)وب‌سایت سازمان اسلامی آیسسکو با اعلام این خبر نوشت: «امینه الحجری»، معاون مدیرکل این سازمان به نمایندگی از «عبدالعزیز بن عثمان التویجیری»، مدیرکل آیسسکو در آیین افتتاحیه جشن «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی» حضور پیدا خواهد کرد و پیام مدیرکل این سازمان را قرائت می‌کند.


بنابر اعلام وب‌سایت سازمان آیسسکو، آیین افتتاحیه رویداد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» روز سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و جمعی از مسئولان محلی و شخصیت‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.
همچنین، قرار است معاون مدیرکل آیسسکو روز دوشنبه، در نشستی هماهنگی با حضور اعضای کمیته ناظر بر رویداد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی» حضور پیدا کند و روز سه‌شنبه نیز در افتتاح چندین طرح و مرکز فرهنگی در شهر مشهد مقدس شرکت می‌‌کند.
یادآور می‌شود، سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) شهر مشهد مقدس را در کنار شهرهای «سنار» از سودان، «امان» از اردن و «کامپالا» از اوگاندا به‌عنوان یکی از ۴ پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کرده است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار