تاریخ انتشار :

استرالیا

کمپین «قرآن؛ کتابی که جهان را تکان داد» در استرالیا

کمپین «قرآن؛ کتابی که جهان را تکان داد» از سوی آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی استرالیا در این کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «ireaworld»، در زمانی‌که اطلاعات نادرست در مورد اسلام و خصومت با این دین آسمانی در حال افزایش است، آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی استرالیا پروژه گسترده «قرآنی به دست آور» را راه‌اندازی کرد.


این پروژه در واکنش به این واقعیت ناراحت‌کننده که اندیشمندان و اصحاب رسانه‌هایی که امروز اسلام را هدف قرار می‌دهند، هرگز خودشان یک قرآن به دست نگرفته و آن را مطالعه نکرده‌اند، راه‌اندازی شده است.
مسئولان این پروژه با برگزاری کمپین‌های مختلف در ایالت «ویکتوریا»؛ مقر آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی و همچنین سراسر استرالیا به معرفی قرآن پرداخته و مردم را به شناخت بیشتر قرآن ترغیب می‌کنند.
امسال پروژه قرآنی به دست آور، با برگزاری یک کمپین بزرگ به نام «قرآن؛ کتابی که جهان را تکان داد» مردم استرالیا را به شناخت کتابی که هرگز تغییر نکرده، تحریف نشده است، میلیاردها نفر آن را خوانده‌اند و میلیون‌ها نفر آن را حفظ می‌کنند، ترغیب می‌کند.
از جمله فعالیت‌هایی که در راستای این کمپین برگزار می‌شود، برپایی غرفه‌هایی در شهرهای مختلف استرالیا و معرفی قرآن به مردم و نیز اهدای رایگان نسخه‌های قرآن کریم است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار