تاریخ انتشار :

فراخوان مقاله‌

فراخوان مقاله‌ برای کنفرانس جستجوی خدا در لهستان

کمیسیون خاورمیانه انجمن بین‌المللی علوم مردم‌شناختی و انسان‌شناختی، کنفرانسی تحت عنوان «جستجوی خدا، بروز فرهنگی ارتباط فرد دیندار با امر الوهی» را در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ در شهر «کراکوف» لهستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از سایت «waset.org»، موضوع مقالات این کنفرانس در زمینه بررسی ماهیت تلاش‌های مردم خاورمیانه در جهت برقراری ارتباط معنادار با خدا و با محوریت اعمال مذهبی اعضای گروه‌های مردم خاورمیانه است.


در منطقه خاورمیانه، اعمال مذهبی اغلب به همراه اعضای خانواده، همسایگان و اعضای جامعه در مکان‌های عمومی انجام می‌شود.
در همین راستا نژادنگاران تحقیقات زیادی در مورد چگونگی توسعه و روایج عقاید، تفکرات و اعمال مذهبی انجام داده‌اند.
به عنوان مثال این گروه از محققان توانسته‌اند ارتباطات میان افراد، گروه‌های مذهبی و اعمال مذهبی را توضیح دهند.
در این میان انسان‌شناسان نیز توانسته‌اند از طریق تحقیق در جامعه و گروه‌ها، عقاید، نگرش‌ها، تعاملات اجتماعی و انگیزه‌های مذهبی، ارتباط میان جهان و هویت گروهی و فردی را روشن کنند.
آن‌ها همچنین توانسته‌اند از طریق نظارت، بحث و مصاحبه با رهبران مذهبی نگرش مردم در مورد خداوند، اعمال و مراسم مذهبی آنان با توجه به میزان درک معنوی و امیدهای آنان را برای رهایی از مشکلات توصیف کنند.
در نتیجه هدف این کنفرانس دریافت مقالاتی در این زمینه‌ها است.
علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند چکیده سخنرانی خود را حداکثر تا ۲۵ اسفند ۹۵ (پانزده ماه مارس سال آتی میلادی) به آدرس الکترونیک shively@kutztown.edu ارسال نمایند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار