تاریخ انتشار :

سیدکاپ

پذیرایی رستوران اسلامی لندن از بی‌خانمان‌ها در کریسمس

یک رستوران اسلامی در لندن به انتشار آگهی مبنی بر ارائه سه وعده غذای رایگان در روز کریسمس به بی‌خانمان‌های این شهر اقدام کرد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از روزنامه «ایندپندنت»، رستوران اسلامی «شیش کباب» در ناحیه «سیدکاپ» لندن باانتشار پوسترهایی حاوی «ما اینجاییم تا از شما پذیرایی کنیم» از تمام ساکنین این محله خواست تا این پیام انسان‌دوستانه را در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهند.
در همان ابتدای انتشار، کامنت‌های زیادی این اقدام خیرخواهانه را مورد تحسین قرار دادند.
342634_674
ویکی لنفیر در صفحه فیس‌بوک نوشت: این خیرخواه‌ترین حرکتی بود که تاکنون دیده‌ام و مسلمانان باید به عنوان ستون جامعه شناخته شوند.
سوزانا هریس، یکی دیگر از کاربران اجتماعی نوشت: چه حرکت زیبایی. رستورانی که به جای فروش و درآمد در چنین روزی بخشش می‌کند، قطعا بی‌نظیر است.
ایندا لیچ نوشت: چه انسان‌های شگفت‌انگیزی. هنوز مهربانی در دنیا وجود دارد.
این اقدام در شبکه اجتماعی «توئیتر» نیز با عکس‌العمل مثبت مواجه شد و یکی از کاربران نوشت: این یک حرکت عالی است که به مردم روحیه می‌دهد. خدا به مسلمانان خیر دهد.
غذای رایگان بین ساعت ۶-۱۲ ارائه شده و شامل سوپ و ماست خیار به عنوان پیش غذا، جوجه کباب، غذای گیاهی و چلومرغ به عنوان غذای اصلی و پودینگ برنج به عنوان دسر خواهد بود.
منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار