تاریخ انتشار :

جمیله

زن هندی، پس از قتل پسرش توسط هندوها به اسلام گروید

یک مادر هندی که پسرش به جرم مسلمان شدن به طرز وحشیانه‌ای توسط هندوهای افراط‌گرا به قتل رسیده بود، تصمیم گرفت به همراه دیگر اعضای خانواده مسلمان شده و نام خود را جمیله گذاشت.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از southlive، روز گذشته یک مادر هندی، پس از قتل وحشیانه پسرش به جرم مسلمان شدن، تصمیم گرفت مسلمان شود.

img15381460

مادر فیصل، جوان هندی که توسط گروهی از هندوهای افراط‌گرا به جرم مسلمان شدن  در روستای کودینهی در ایالت کرالا به قتل رسیده بود، به دین اسلام گرویده و نام خود را از میناکشی به جمیله تغییر داد.

پیشتر همسر و فرزندان فیصل نیز به اسلام گرویده بودند و قصد داشتند برای یادگیری اصول اسلامی به شهر پونانی بروند و اکنون مادر فیصل نیز آنان را همراهی خواهد کرد.

این مادر درباره مسلمان شدن پسرش که در ۱۹ نوامبر به دست هندوها به قتل رسید، به خبرنگاران گفته بود: من به پسر ۳۲ ساله‌ام اجازه گرویدن به دین اسلام را داده بودم. او حتی پس از مسلمان شدن نیز رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده‌اش داشت. با این حال کارگران سنگ پریوار (هندوهای افراط‌گرا) در منطقه از تصمیم او بسیار عصبانی بودند و حتی دامادم که یکی از آنان بود، او را تهدید به گردن زدن کرد.

وی افزود: او به خاطر گرویدن به اسلام و تشویق خانواده‌اش به مسلمان شدن توسط این افراد به قتل رسید.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار