تاریخ انتشار :

ادمونتون

بیلبوردهای قرآنی در «ادمونتون» کانادا

زنان مسلمان شهر ادمونتون کانادا بیلبوردهایی مزین به آیه‌ای از قرآن برای مقابله با تصورات نادرست درباره اسلام، در این شهر نصب کرده‌اند.

   به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری «Dolphnsix»، بخش بانوان سازمان اسلامی شمال آمریکا با نصب این بیلبوردها در ادمونتون، مردم را به دیدار با همسایگان مسلمان خود تشویق کرده است.
336105_103
آن‌ها می‌گویند: با مسلمانان دیدار کنید و سؤال خود را مستقیماً از خودشان بپرسید تا آن‌ها به سؤالات و تصورات نادرست نفرت‌آلود پاسخ دهند.

نصب این بیلبوردها پس از آن صورت گرفته است که جزوه‌هایی با محتوای ضداسلامی در شهر ادمونتون کانادا منتشر شد.

بر روی این بیلبوردها با درج مفهوم آیه ۳۲ سوره مائده مبنی بر اینکه «نجات یک نفر نجات بشریت است»، عنوان شده است که «مسلمانان هر نوع خشونتی را محکوم می‌کنند» و از مردم خواسته شده که برای اطلاعات بیشتر در مورد اسلام و یا دریافت نسخه‌ای رایگان از قرآن کریم با سازمان اسلامی شمال آمریکا(
ICNA) تماس بگیرند.
افشان فاطمه از اعضای بخش بانوان سازمان اسلامی شمال آمریکا می‌گوید: ما تلاش کرده‌ایم که با تصورات نادرست در مورد اسلام مقابله کنیم. بسیاری از مردم، اطلاعات غلطی دارند و نگرششان نسبت به اسلام منفی است و نمی‌دانند که برای ما مسلمانان تقرب به خدا از طریق خدمت به انسان‌ها انجام می‌شود.

وی‌ افزود: ما با این اقدام از مردم خواسته‌ایم که سؤالاتشان را از خود ما بپرسند. اگر به سراغ افرادی که پیرو اسلام هستند بروند، پاسخ‌های درست‌تری دریافت خواهند کرد و این کار بسیاری از تصورات نادرست را تصحیح خواهد کرد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار