تاریخ انتشار :

فاطمه مبارک

آنچه در اربعین دیدم فراتر از خیال است

زیارت اربعین امام حسین(ع) بین دل های مسلمانان سراسر جهان الفت ایجاد می کند و آنها را یکپارچه می گرداند. این موضوع را در اجتماع بزرگ زائران کشورهای مختلف جهان و خدمات دهی عراقی ها به آنها دیدم.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) «فاطمه مبارک» مستبصر زن مراکشی است که روز گذشته برای اولین بار پس از شیعه شدن به حرم مطهر امام علی(ع) مشرف شد.

%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a8%d8%b5%d8%b1

 تشرف وی به حرم مطهر امام علی(ع) با زیارت میلیونی و اربعین همزمان شده  و باعث شده است تا وی از صحنه هایی که در اربعین می بیند، شگفت زده و تحت تاثیر قرار بگیرد.

براساس این گزارش خانم مبارک در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی آستان قدس علوی گفت: زیارت اربعین امام حسین(ع) بین دل های مسلمانان سراسر جهان الفت ایجاد می کند و آنها را یکپارچه می گرداند. این موضوع را در اجتماع بزرگ زائران کشورهای مختلف جهان و خدمات دهی عراقی ها به آنها دیدم.

وی که در فرانسه اقامت دارد، افزود: برای اولین بار به نجف اشرف آمده ام تا در زیارت میلیونی مولی اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کنم که به تشرف به حرم مطهر امام علی(ع) نیز مفتخر شدم. از مهمان نوازی آستان قدس علوی و خدمات موکب داران به زائران که به صورت رایگان و با روی باز صورت می گیرد، تحت تاثیر قرار گرفتم. انچه دیدم فراتر از خیال است و باعث شادی دل ها می شود. قطعا اینها را برای کسانی که در فرانسه می شناسم تعریف خواهم کرد.

وی در پایان گفتگوی خود از توجه مسئولان و خادمان آستان قدس علوی قدردانی کرد.

منبع: شفقنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار