تاریخ انتشار :

سیدنی

سومین همایش سالانه مسلمانان سیدنی برگزار می شود

سومین همایش سالانه مسلمانان سیدنی با عنوان «حامل خوب بشارت» توسط انجمن مسلمانان لبنان و با حضور سخنرانان برجسته بین المللی در منطقه پاراماتای شهر سیدنی در استرالیا برگزار می‌شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) سومین همایش سالانه مسلمانان سیدنی کمتر از ۲۰ روز دیگر توسط انجمن مسلمانان لبنان (لما) در منطقه پاراماتای شهر سیدنی در استرالیا برگزار می‌شود.

img09200970

همایش امسال با عنوان «حامل خوب بشارت»، گفتمانی درباره اهمیت رهبری پیامبر اسلام (ص) در جامعه اسلامی، آشنایی با میراث حضرت محمد (ص)، دستاوردهای او و یادگیری درس‌های اسلامی از طریق آموزه‌های پیامبر اسلام و سنت نبوی خصوصا در عصر امروز و دنیای غرب می‌باشد.

هدف برپایی این همایش یک روزه بزرگداشت تنوع قومیتی جوامع مختلف در استرالیا، گردهم آوردن جوانان مسلمان استرالیایی از پیشنیه‌های فرهنگی مختلف، تاکید بر نقش مثبت اسلام در همدلی اجتماعی و تسهیل فضایی برای ارتقاء انسجام اجتماعی می‌باشد. در این همایش سخنرانان برجسته و شناخته شده‌ای از جوامع اسلامی و بین‌الملل حضور خواهند داشت. جلسات این همایش موضوعاتی چون نژادپرستی، تفاوت جنسی و سیاست‌های بین‌المللی و محلی و تفاوت‌های فرهنگی را نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

این نشست همچنین شامل کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و فروشگاه‌های اسلامی، تسهیلات نماز و پذیرایی می‌باشد.

img09200808منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار