تاریخ انتشار :

گرجستان

«سیره پیشوایان» به زبان گرجی منتشر شد

کتاب «سیره پیشوایان» تألیف مهدی پیشوایی به همت رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان به زبان گرجی چاپ و منتشر شد.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان در خبری اعلام کرد: با عنایت به ضرورت معرفی صحیح و حقیقی دین اسلام و زندگی ائمه معصومین(ع) بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) در کشورهای مسیحی و ایجاد ارتباط با فرهیختگان و اندیشمندان این جوامع با تمرکز بر اخلاق و توجه به عواطف انسانی در همه ادیان الهی کتاب «سیره پیشوایان» به زبان گرجی منتشر شد.

304177_531
این اثر تألیف مهدی پیشوایی است و با حمایت رایزنی فرهنگی و همکاری اداره مسلمانان گرجستان به زبان گرجی ترجمه و پس از چاپ بین محافل علمی و دانشگاهی گرجستان توزیع شده است.
در خبر رایزنی آمده است: بدون شک بعد از پیامبر اسلام، امامان در زندگی شخصی مسلمانان نمونه بی‌نظیر و الگوی ماندگار در رفتار اجتماعی هستند. لذا آشنایی با زندگی و فعالیت ائمه معصومین برای سایر جوامع از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این کتاب فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امامان با مراجعه به منابع تاریخی تجزیه و تحلیل شده و اهمیت معنویت در فعالیت‌های سیاسی و حکومت‌داری ایشان مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.
نویسنده با اشاره به اینکه، بیشتر مطالب و فرموده‌های امامان معصوم به عنوان کتاب‌های آموزشی و اخلاقی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، سعی کرده است در این کتاب به بخشی از آنها اشاره و این ویژگی‌ها را به صورت خلاصه بیان کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار