تاریخ انتشار :

انیمیشن سینمایی «ناسور»

پرده سینماهای آمریکا و کانادا میزبان یک اثر عاشورایی

انیمیشن سینمایی «ناسور» که یک اثر عاشورایی است تا دو هفته دیگر در کانادا و آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   اکران انیمیشن سینمایی «ناسور» که روایت‌گر واقعه عاشورا است روز شنبه ۲۴ مهر ماه در کشور عراق آغاز شده است.

این انیمیشن به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند است که پیش از این در جشنواره «غدیر» کشور عراق جایزه بهترین انیمیشن را از آنِ خود کرده بود.

jamnewsimage17113479
برپایه این خبر انیمیشن سینمایی «ناسور» در کانادا و آمریکا روی پرده سینماها می‌رود. در واقع تعدادی از سالن‌های سینما در این دو کشور، میزبان یک اثر عاشورایی خواهند شد. به همین منظور تا ۲ هفته دیگر آمریکا و کانادا مقصد بعدی انیمیشن «ناسور» با موضوعی در ارتباط با سید‌الشهدا هستند. کشورهایی که خارج از منطقه خاورمیانه نبض سینمای جهان را در دست دارند برای اولین بار مخاطبان‌شان تجربه‌ای متفاوت از خوراک هالیوودی همیشگی‌شان خواهند داشت.
«ناسور» روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده است تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبه رو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند. از سوی دیگر نیز واقعه کربلا بخش اعظمی از داستان «ناسور» را در برمی‌گیرد.

منبع: فارس

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار