تاریخ انتشار :

شهر کلیولند

توزیع قرص ضد‌اسلام‌هراسی در بین مردم آمریکا!

اعضای شورای روابط اسلامی امریکا در اقدامی طنزآمیز اقدام به پخش قرص‌های «اسلاموفوبین» – داروی درمان اسلام‌فوبیا (اسلام‌هراسی) – بین مردم کرد. روی بسته این قرص‌ها نوشته اسلاموفوبین به درمان تعصب کور کمک می‌کند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از ان بی سی نیوز در حرکتی ابتکاری برای افزایش آگاهی درباره خطر گسترش اسلام‌هراسی یک گروه حامی حقوق مدنی مسلمانان در امریکا روز دوشنبه اقدام به پخش داروی درمان اسلام‌هراسی و «تعصب کور» بین مردم شهر کلیولند کرد. این حرکت به مناسبت آغاز کنواکسیون ملی جمهوری‌خواهان که در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار می‌شود انجام شد.

 گروه غیرانتفاعی شورای روابط اسلامی امریکا (CAIR) صبح روز دوشنبه که اولین روز برگزاری کنواکسیون ملی جمهوری‌خواهان بود با برگزاری کنفرانس خبری در کلیولند از اظهارات اسلام‌ستیزانه و غیرمسئولانه دونالد ترامپ و سایر مقامات این حزب انتقاد کرد.

اعضای این گروه همچنین در اقدامی طنزآمیز اقدام به پخش بستههای قرص‌ «اسلاموفوبین» – داروی درمان اسلام‌فوبیا (اسلام‌هراسی) – بین رهگذران کرد. روی بستهبندی این قرص‌ها نوشته اسلاموفوبین به درمان تعصب کور و عدم تحمل عقیده مخالف کمک می‌کند. همچنین در طرز مصرف آن به بیماران توصیه شده که صبح‌ها دو تا از این قرص‌ها را مصرف کنند و بعد با یک مسلمان تماس تلفنی بگیرند!

 نیهاد اواد مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی امریکا درباره این حرکت توضیح داد: «ما سعی در ایجاد آگاهی عمومی درباره افزایش موج اسلام‌هراسی در امریکا داریم و متأسفانه این روزها حزب جمهوری‌خواهان امریکا جایگاهی برای رشد بی‌حد اسلام‌هراسی شده است.»

 وی با بیان این که پخش نمادین قرص‌‌های اسلاموفوبین (که در واقع فقط آدامس بدون شکر است) یک روش ابتکاری برای ایجاد آگاهی نسبت به پدیده خطرناک اسلام‌هراسی است تأکید کرد: «وقتی نفرت بر گفتگوها حکمفرما باشد هیچ کس برنده نیست و فضای کمتری برای گفتمان و احترام برای یکدیگر باقی می‌ماند.»

   جولیا شیراسون مدیر اجرایی شعبه کلیولند شورای روابط اسلامی امریکا هم در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد جامعه مسلمانان هیچ‌گاه از مطالبه برخورد عادلانه با همه مردم در امریکا دست برنخواهد داشت.

 در جریان کمپین‌های تبلیغاتی ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ و برخی دیگر از نامزدهای انتخاباتی و مقامات سیاسی امریکا اظهارات ضدمسلمانی زیادی داشته‌اند تا جایی که حتی طرح منع ورود مسلمانان به این کشور مطرح شده است.

حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار