تاریخ انتشار :

حکیمه راچمن

تقدیر از بانوی رهیافته مالزیایی در فلاورجان اصفهان

از جمله مشاغل قبلی وی می توان معلم خصوصی، معلم ادیان، مدیر روابط عمومی شعبه مرسدس بنز در اندونزی، مدیر حسابداری در دو شرکت دیگر و مسئول بخش بازاریابی در هواپیمایی لوفتانزای آلمان می باشد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) «اما راچماتی راچمن» بانوی رهیافته اندونزیایی متولد  ۱۹۶۴ در جاکارتا می باشد که در حال حاضر عضو سازمان مسلمانان اهل بیت اندونزی می و گروه جوانان و زنان شیعه ی شهر بوگور می باشد.

از جمله مشاغل قبلی وی می توان  معلم خصوصی، معلم ادیان، مدیر روابط عمومی شعبه مرسدس بنز در اندونزی، مدیر حسابداری در دو شرکت دیگر و مسئول بخش بازاریابی در هواپیمایی لوفتانزای آلمان می باشد.

در رزومه حکیمه راچمن ،  تحصیلات دانشگاهی ذکر نشده ولی حضور در۸ کنفرانس مربوط به اسلام و مسلمانان و حضور در ۱۵ دوره ی مربوط به مشاغل مدیریت منابع انسانی. بازاریابی و مدیریت کیفیت وجود دارد .

364260_orig

همچنین یک سال دوره یادگیری زبان انگلیسی در لندن و یک دوره کوتاه زبان آلمانی در آلمان نیز رد رزومه آموزشی وی وجود دارد.
حکیمه راچمن ،  آغازگر پروژه اهدای گل به مردم اندونزی با هدف معرفی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به عنوان الگوی جهانی زنان در سال ۲۰۱۴ بوده اند که در دوسال این مراسم از تلویزیون شبکه هادی پخش شده است.

363912_orig

خانم راچمن از چند سال پیش که با شخصیت حضرت امام خمینی(ره) آشنا می‌شوند با مطالعه کتاب ایشان و همچنین مطالعه برخی از کتب شهید مطهری(ره) به مذهب تشیع تشرف پیدا می‌کند و با توجه به اینکه یکی از دستورات حضرت امام خمینی(ره) مبارزه با ظلم است خانم راچمن کمپینی راه انداخته و در اولین کشتی که از ترکیه برای کمک به مردم مظلوم غزه حرکت کرد حضور داشت.364235_orig
وی در سال ۲۰۱۲ در راهپیمایی جهانی به سوی اورشلیم شرکت کرده است.
همچنین در دسامبر ۲۰۱۰  با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، عضو امت جهانی مسلمانان اندونزی شد  و به اولین کاروان راهی غزه پیوست که به عنوان نماینده جمعیت شیعه ی این کشور انتخاب شد.

راچمن در این راه عازم سفری می شود  که از هند ، پاکستان ، ایران ، ترکیه ، سوریه و مصر با اتوبوس یا هواپیما  و کشتی به غزه منتهی می شود و ضمن تحویل  یک آمبولانس به فلسطین  با خالد مشعل و اسماعیل حنیه ملاقات می کند.

photo_2016-05-31_12-52-57

در پایان ، مریم احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان از حکیمه راچمن تقدیر کرد.

گفتنی است حکیمه راچمن امروز سه شنبه ۴ خردادماه ۹۵ در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان ، در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان حضور یافت .

 

اشتراک گذاری :


  1. ندا گفت:

    این بزرگانی که در عکس مشاهده می شوند آیت الله ناصری دولت آبادی و آیت الله مظاهری هستند.

آخرین اخبار