تاریخ انتشار :

سیمون آلفرد کاربال

علاقه ام به عیسی مسیح مرا مسلمان کرد

اولین برخورد با مسلمانان را در زمان تحصیل در آمریکا تجربه می کند و در آن جا ارتباطش با مسلمانان بیشتر می شود و در می یابد عیسی مسیح نزد مسلمانان نیز پیامبر محبوب خداست.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،از کودکی سوالی ذهن سیمون آلفرد کاربال مسیحی ونزوئلایی را به خود مشغول کرده است. او در جستجوی حقیقت است.
از کودکی به عیسی مسیح علاقۀ زیادی داشته و همیشه از خود می پرسیده چگونه خدای عیسی که قادر مطلق است پیامبر محبوب او را نتوانست از مصلوب شدن نجات دهد؟
اولین برخورد با مسلمانان را در زمان تحصیل در آمریکا تجربه می کند و در آن جا ارتباطش با مسلمانان بیشتر می شود و در می یابد عیسی مسیح نزد مسلمانان نیز پیامبر محبوب خداست.
با خواندن بخشی از قرآن پاسخ سوال خود را می گیرد و با خوشحالی حقیقتی را که سال های سال منتظر پی بردن به آن بود، در می یابد: «وَقَوْلِهِمْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِیحَ عِیسَی ابْنَ مَرْیَمَ رَسُولَ اللّهِ وَمَا قَتَلُوهُ وَمَا صَلَبُوهُ وَلَکِن شُبِّهَ لَهُمْ وَإِنَّ الَّذِینَ اخْتَلَفُواْ فِیهِ لَفِی شَکٍّ مِّنْهُ مَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِلاَّ اتِّبَاعَ الظَّنِّ وَمَا قَتَلُوهُ یَقِینًا» (نساء: ۱۵۷)
«و می‌گفتند که : ما عیسی پسر مریم ، پیغمبر خدا را کشتیم ! در حالی که نه او را کشتند و نه به دار آویختند ، ولیکن کار بر آنان مشتبه شد…»
و این پاسخ به اندازه ای برای او غیر منتظره بود که تصمیم گرفت بیشتر در منابع و کتب اسلامی جستجو و تحقیق کند و پس از یقین و باور قلبی به برحق بودن این دین آسمانی، مسلمان شد. نویسنده‌ی این کتاب به صورت مستدل مقایسه ای بین اصول دینی اسلام و مسیحیت براساس متن کتب دینی و وحیانی حال حاضر این ادیان انجام می دهد و با دلایل عقلانی و نقلی خواننده را به سوی حقیقت راهنمایی می کند.

94628180

صاحب اثر: سیمون آلفرد کاربال        مترجم: علی اکبر خوشنو

انتشارات: انتشارات ایلاف        زبان: فارسی

سال چاپ: ۱۳۹۴        نوبت چاپ: اول

قطع: رقعی        تعداد جلد: ۱       تعداد صفحات: ۱۰۰

قیمت: ۶۵۰۰۰ ریال

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار