تاریخ انتشار :

بازیگر مشهور سینمای جهان

ژان کلود ملقب به فرانکی پیامبر اسلام را ستود و از مسلمانان عذر خواهی کرد

«ژان کلود ون دام»، بازیگر معروف هالیوود در برنامه زنده یکی از شبکه های ماهواره ای، پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) را ستود.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، تمجید و ستایش پیامبر اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلّم)، از سوی «ژان کلود ون دام» بازیگر بلژیکی الأصل هالیوود، در برنامه ماهواره ای «من مشهور هستم» از شبکه «mbc» میلیونها بیننده را بهت زده کرد.

ون دام اظهار داشت: حضرت محمّد (صلّی الله علیه و آله وسلّم) در سطح بسیار بالای توانمندی ذهنی بوده و نسبت به آنچه برای بشریت و زندگی سعادتمند آتی ضروری است علم و آگاهی داشته اند.

ژان کلود ون دام

این بازیگر آمریکا، در ادامه ضمن دعوت همگان به مطالعه و بررسی در مورد دین مبین اسلام، گفت: بررسی دقیق این دین، حقایق را بر همگان آشکار می کند.

شایان ذکر است ژان کلود ون دام با نام شناسنامه‌ای ژان کلود کمیل فرانسوا ون ورنبرگ (متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بروکسل) بازیگر و رزمی‌ کار بلژیکی است.

ژان کلود ملقب به «فرانکی» گفت: در مسیر رسیدن به جهان هنر سختی های زیادی متحمل شدم. در آمریکا بودم در حالی که هیچ پولی نداشتنم.

“ژان کلود ون دم” یکی از معروف ترین بازیگران هالیوود و رزمی کار بلژیکی در یک برنامه تلویزیونی خطاب به مسلمانان گفت: به خاطر دزدی غذا مرا ببخشید.

وی افزود: غذا می دزدیدم و می خوردم. چون پولی نداشتم غذا بخرم…۵ سال در جستجوی کار در سینما بودم…برای اینکه بتوانم خرج خود را دربیاورم، در یک پیتزا فروشی کار می کردم..از مسلمانان معذرت می خواهم که دزدی کردم چون چاره دیگری نداشتم…گرسنگی مرا به سرقت غذا واداشت.

ویدئو این سخنان را اینجا ببینید

اشتراک گذاری :


  1. معین گفت:

    نوش جونت تو بهترینی الان http://musicgham.mihanblog.com/

  2. محمّد امین گفت:

    با درود و سلام ،اگر به غیر از قرآن دیگر منابع اصیل اسلامی که دستخوش تحریف نشده اند در اختیار مردم جهان قرار بگیرد و عدّه ای شیطان صفت که قصدشان دور کردن مردم از دین خداست حقایق اسلام را وارونه جلوه ندهند و مردم را گمراه نکنند،بسیاری از مردمی که تکبّر ندارند و آماده پذیرش حق هستند به اسلام راستین که مکتب اهل البیت پیامبر خداست می گروند؛…به هر روی هدایت بر عهده خداست و او بر همه اتمام حجّت خواهد کرد

  3. سینا گفت:

    فرات دوستت دارم من از بچگی ترفتارتم همه فیلماتو دارم و حرکت ختم بودم من کارانه و کیک بود میروم مثل شما استاد اوس

  4. ناشناس گفت:

    ما ازمعروف ترین چهره هالیودی بخاطر معرفی کردن اسلام تشکر میکنیم

  5. ناشناس گفت:

    نوش جان برادر .تو که مجبور بودی

  6. یزدان گفت:

    نوش جان برادر .تو که مجبور بودی

  7. شهریار گفت:

    احسن به مرامت واندام

  8. حمید گفت:

    خداوند یکتا بخشنده ومهربان هست،وتوبه پذیر ،دوستدارات تو را دعا میکنند،وازخداوند ارزوی موفقیت و سلامتی برای خودت و خانواده ات را خواستاریم،

  9. علی ادگی پور گفت:

    سلام.قربون اون چهره ی خندونت فرانکی جان,خیلی دوست دارم,تمام فیلمهات هم دیدم,واسه خودت وخانوادت,مخصوصا پسرت که شبیه شماست ارزوی خوشبختی ودارم

  10. محمد گفت:

    عشقی فرانکی . من یکی از طرفتارای شما هستم

  11. ناشناس گفت:

    اصلا بهش نمیاد مسلملن باشه من طرفدار بزرگشم

آخرین اخبار