تاریخ انتشار :

شیخ مصباح الدرینی

استاد محمد مرسی و عالم مشهور اخوان المسلمین مصر شیعه شد+تصاویر

شیخ مصباح الدرینی یکی از بزرگترین علمای اهل سنت کشور مصر با حضور در حرم مطهر امام حسین علیه السلام در شهر کربلاء رسما به مذهب حقه تشیع گروید.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  سید حسین قزوینی فرزند آیت الله سید مرتضی قزوینی به خبرنگار سایت رهیافتگان اعلام کرد شیخ مصباح الدرینی یکی از بزرگترین علمای اهل سنت کشور مصر با حضور در حرم مطهر امام حسین علیه السلام در شهر کربلاء رسما به مذهب حقه تشیع گروید.

photo_2016-04-13_01-12-19 photo_2016-04-13_01-12-27

شیخ الدرینی پیشتر عضو جماعت سلفی های اخوان المسلمین و از اساتید محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع و سابق مصر و از نزدیکان یوسف قرضاوی عالم مشهور وهابی مصری الاصل ساکن قطر به شمار مى رود. ایشان در سفر خود به شهر مقدس کربلا و در حرم امام حسین علیه السلام تشیع خود توسط آیت الله سید مرتضی قزوینی شیعه شد.

photo_2016-04-13_01-12-31

دکتر الردینی یکی از محققان سنی مذهب دانشگاه الازهر و از مرشدان اخوان المسلمین مصر است که پس از چهار سال تحقیقات گسترده در مورد تشیع، در سال ۷۳ سالگی به مذهب شیعه اثناعشری وارد شده است.

وی به مدت ۴۰ سال در آمریکا به تبلیغ اسلام مشغول بوده است و در کالیفرنیا مساجد و مراکز اسلامی زیادی بنا نهاده است

خبرنگار  رهیافتگان در نجف

اشتراک گذاری :


  1. سجاد تمیمی گفت:

    یالله الحمدلله

  2. سجاد تمیمی گفت:

    یاعلی

  3. ناشناس گفت:

    دروغه

    • edvardo گفت:

      مطلب فوق از طریق خبرنگار سایت رهیافته به سایت منتقل شد و بصورت موازی از طریق رسانه های دیگر نیز رسانه های ایرانی این خبر را منتشر کردند با سرچ در رسانه های عربی نیز میتوانید صحت این مطلب رو بررسی کنید – انچه شما نمیدانید دلیل بر نبودنش نیست بزرگوار

      • azoor گفت:

        اسلام وشیعه چنان پاک وزلال است که اندیشمندان پیروادیان دیگرمذهب شیعه ودین مبین اسلام راموردمطالعه قراردهندبی اختیارمجزوب خواهندشدکمااینکه میبینیم ومیشنویم این عالم بزرگواربه مذهب تشیع گرویده اند .
        به امیدظهورمهدی موعود امام زمان که دنیای پرازظلم وجوررامروزربه عدل وعدالت و”پرچم تشیع راسرتاسرجهان به اهتزازدربیاوریـــم.”

  4. اهورا گفت:

    خدا انشالله به همه این توفیق و عاقبت به خیری را عطا فرماید

  5. سعید. امیرخانی فراهانی گفت:

    وصلی الله محمد و آله الطاهرین و لعنت الله علی اعدائهم و مخالفیهم و منکری فَضائلهم و مناقبهم و غاصبی خلافتهم و حقوقهم اجمعین من الاولین و الاخرین و عجلفرجهم مولانا صاحب الزمان بقیهالله الاعظم(ارواحناه له الفداء).الحمدلله الرب العالمین.استبصار دکتر الدرینی را به ایشان تبریک عرض میکنم و انشاءالله الرحمن تحت عنایات آقا بقیهالله الاعظم (ارواحناه له الفداء)موفق باشند و بتوانند آقا بقیهالله الاعظم (ارواحناه له الفداء) را با فعالیتهآی تبلیغی خویش و هر چه بهتر شناساندن مقامات آقا رسول الله واهلبیت اطهارشان(صلوآ ت الله علیهم اجمعین )به همکیشان سابقشان موجبات رضایت آن حضرت را فراهم آورند.یا علی

آخرین اخبار