تاریخ انتشار :

نیکلات بینات

بانوی مسیحی در حرم امام رضا (علیه السلام) مسلمان شد

این بانوی مسیحی پس از مسلمان شدن، ابراز تمایل نمود تا مراسم ازدواجش در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) انجام گیرد.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)    خانم نیکلات بینات به همراه یک مرد ایرانی به نام رضا یمینی پس از مراجعه به اداره ارتباطات اسلامی و امور زایران غیرایرانی آستان قدس رضوی در مشهد، آمادگی خود را برای پذیرش اسلام اعلام کرد.

بدین منظور در جلسه ای که با حضور کارشناسان ذی ربط برگزار شد، پس از بیان مشترکات اسلام و مسیحیت و ذکر سجایا و سیره زندگانی حضرت عیسی (علیه السلام) و اصول و فروع دین مقدس اسلام، نامبرده، دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری را انتخاب کرد و نام مبارکه زهرا را برای خود برگزید.

این بانوی مسیحی پس از مسلمان شدن، ابراز تمایل نمود تا مراسم ازدواجش در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) انجام گیرد.

بنابراین خطبه عقد ازدواج وی و رضا یمینی، در فضایی آکنده از معنویت و روحانیت خوانده شد و در پایان، به رسم یادبود، هدایای معنوی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه السلام) به این زوج جوان اهدا شد.

گفتنی است نیکلا بینات، تبعه کشور آلمان، ساکن شهر اولینورک و دانشجوی رشته اقتصاد مسیحی مذهب پروتستان بود و یمینی، دارای مدرک کاردانی است.

منبع: خبرگزاری آینده روشن

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار