تاریخ انتشار :

ميچل ركلي (Mitchell Rackley)

مسلمان شدن یک جوان مسیحی استرالیایی در شهر مقدس قم

جوان استرالیایی ، پس از آشنایی و گفتگو با یکی از دانشجویان ایرانی مقیم استرالیا در موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی) واقع در شهر مقدس قم ، توسط دکتر قزوینی با ادای شهادتین به جمع امت اسلامی پیوست.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  آقای میچل رکلی (Mitchell Rackley) با طرح پرسش ها و شبهاتی پیرامون دین اسلام  و با انتقاد از جنایاتی که وهابیون،  طالبان و القاعده در اقصی نقاط جهان مرتکب می شوند، اظهار داشتند که دین اسلام برای غیرمسلمانان دین خشن معرفی شده که با عنایت پروردگار یکتا در این جلسه متوجه شدم این فرقه منحرف با برداشت های نادرست فقط اسم اسلام را یدک می کشد .

  در این جلسه نورانی آیت الله دکتر سید محمد حسینی قزوینی در توجیه آقای میچل  گفت : هدف پیامبران الهی مشترک بوده و همه دعوت به توحید و معاد می کردند.

مسئول مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی) با بیان روند تکاملی ادیان الهی اضافه کرد : به مقیاس رشد پیروان ادیان توحیدی، خداوند آیین جدید و کامل تری برایشان نازل می کرد و این روند از امت ابراهیم تا امت موسی و پیروان عیسی مسیح و از آن تا آیین حضرت محمد (ص) که آخرین نسخه توحیدی برای سعادت بشر می باشد ادامه داشته و پیامبر اسلام (ص) خاتمالنبیین است یعنی آخرین فرستاده خداوند برای هدایت بشر  و اسلام شکل تکامل یافته ادیان الهی است.

پیامبران ابراهیمی همه بشارت آمدن حضرت محمد (ص) را به پیروانشان داده اند حتی در برخی از نسخ انجیل تحریف شده امروز سخن از ویژگیهای پیامبر اسلام (ص) به چشم می‌خورد.

DSC01009

دکتر حسینی قزوینی عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی اهل البیت (ع) با ارائه تصویری روشن و شفاف از دین مبین اسلام و معرفی فرقه وهابیت برای ایشان ، دین اسلام را آیین صلح، رحمت و عدالت خواند و ابراز داشتند کسی که اسلام را با تعقل و تفکر بپذیرد بیشتر به عمق رحمانیت این دین پی می برد.

در پاسخ به سؤال آقای میچل رکلی در رابطه با منجی جهانی که عیسی هست یا حضرت مهدی، دکتر قزوینی توضیح داد که حضرت مسیح با فرود از آسمان ، پشت سر حضرت مهدی نماز خوانده و به عنوان یکی از یاران خوب حضرت مهدی در اجرای عدالت و صلح جهانی تلاش خواهد کرد و اغلب مسیحیان جهان با مشاهده این همکاری تنگاتنگ  به دین اسلام گرویده و به صفوف مسلمانان خواهند پیوست.

متعاقبا  آقای میچل رکلی با ادای شهادتین رسما به آئین مقدس اسلام مشرّف گردید و از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید.

وی اشاره نمود که  در استرالیا جوان‌های تحصیل کرده بسیاری هستند که از مسیحیت و کلیسا گریزان هستند و  به دین اسلام علاقه دارند ولی کسی که به پرسش های آنان پاسخ دهد و آنان را راهنمایی کند، نمی یابند.

آقای رکلی اصرار داشت که  به پرسشهای ارسالی ایشان  توسط ایمیل پاسخ داده شود   تا بتوانند  سفیر خوبی برای اسلام در منطقه خود باشند.

منبع: موسسه تحقیقاتی ولی عصر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار