تاریخ انتشار :

اسکات رابرت تامسون

دکتر استرالیایی در شهر پرند مسلمان و شیعه شد

در نخستین ساعات سال ۱۳۹۵ یک شهروند مسیحی استرالیایی به نام «اسکات رابرت تامسون» به همراه همسرشان که ایرانی و ساکن پرند هستند در دفتر امام جمعه پرند به دین مبین اسلام مشرف شدند.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  سایت پرندپرس نوشت: تامسون در مورد علت پذیرش اسلام معتقد است، یکی از مشوق های من برای روی آوردن به دین اسلام همسرم است که ایرانی است و اطلاعات خوبی از دین خود به من دادند وهمچنین من  در استرالیا دوستانی دارم که مسلمان هستند و از آن ها در مورد دین اسلام تحقیق کرده ام و در حال حاضر با اشتیاق به دین اسلام روی آوردم.

اسکات رابرت تامسون

حجت الاسلام والمسلمین خدیری امام جمعه پرند نیز در این باره گفت: ما در دین مبین اسلام احترام زیادی برای حضرت عیسی(ع) قائل هستیم و به همان اندازه که مسیحیان آن حضرت را دوست دارند مسلمانان هم ایشان را دوست دارند و روایت داریم زمانی که امام زمان(عج) ظهور کند حضرت عیسی(ع) هم از آسمان به زمین می آید، اما آخرین دین خداوند متعال دین مبین اسلام است.

«اسکات رابرت تامسون» نام خود را بعد از مشرف شدن به دین اسلام محمد گذاشت.

در پایان امام جمعه پرند یک جلد قرآن نفیس ، یک جلد قرآن کریم  به زبان انگلیسی و تربت کربلا به اقای اسکات رابرت تامسون هدیه دادند.

لازم به ذکر است همسر آقای تامسون تحصیلکرده فیلیپین و و دکتر دندانپزشک است.

اسکات رابرت تامسون

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار