تاریخ انتشار :

مبلغين تشيع :

روحانی مبلغ آمریکایی و شفاعت آیت‌الله بهجت

در شهر نیوجرسی روحانی فعالی به نام آقای ساجدی، از شاگردان مرحوم آیت‌الله میلانی، مشغول تبلیغ دین بودند. روزی ایشان پیش من آمد و گفت که می‌خواهم به ایران بروم…

هدایت مردم و جوانان را نباید دست‌کم گرفت. یادم می‌آید زمانی که در نیویورک بودم، در شهر نیوجرسی روحانی فعالی به نام آقای ساجدی، از شاگردان مرحوم آیت‌الله میلانی، مشغول تبلیغ دین بودند و در آن‌جا کلیسایی را خریده و تبدیل به مسجد کرده بودند. ایشان فرزندی نداشتند، ولی تمام بچه‌های افغانی را در آن‌جا جمع می‌کردند و تربیت می‌کردند. روزی ایشان پیش من آمد و گفت که می‌خواهم به ایران بروم و می‌خواهم با دست پر برگردم؛ چه کار کنم؟ من گفتم: برو خدمت آیت‌الله بهجت (رحمه الله).

ایشان آمده بودند قم و در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) آیت‌الله بهجت (رحمه الله) را دیده بودند. حضرت آیت‌الله بهجت (رحمه الله) وقتی فهمیده بودند که این شخص در آمریکا برای اسلام و تشیع تبلیغ می‌کند، فرموده بودند: اگر در آمریکا یک نفر را هدایت کنی، چنانچه در قیامت به من اذن شفاعت بدهند، ضامن هستم و نزد این بی‌بی قول می‌دهم که در قیامت شفاعتت کنم.

منبع : AGHATEHRANI.IR

اشتراک گذاری :


  1. edvardo گفت:

    سلام چون عکس تزئینیه

  2. شهادت گفت:

    بسم الله الرحمن ارحیم
    سلام علیکم
    به مدد خداوند متعال توانستیم وب سایتی را با محوریت شهدا و رهبری ایجاد کنیم
    که شما عزیزان می توانید با ورود به این وب سایت و عضویت در آن از امکاناتش بهره مند بشوید وما را در این راه یاری برسانید.
    عنوان سایت:کبوتران زمینی
    http://www.k-zaminy.ir : آدرس سایت
    شهادت را نه در جنگ که در مبارزه می دهند ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم غافل از آنکه شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .
    التماس دعا

آخرین اخبار